Ut i Oslo

Started by dtn, August 21, 2012, 15:51:47 PM

Previous topic - Next topic

totoXD

Hmm... godt poeng..... kanskje man ikke skal bli for ivrig, jeg var nesten sikker på at det var blitt foreslått.

Jungeldyret

Autowin, har du gått tilbake til gamle vaner å blitt han som er det motsatte av GV igjen?
Shut it  :) <3

Stanley

#17
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Jungeldyret

I give up! Ha en strålende helg Auto :)

Stanley

#19
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Chuck Baz

Quote from: Autowin on September 22, 2012, 18:55:27 PM
Eneste som mangler er en kjæreste jeg kan holde rundt på mens jeg ser på TV, men... WAIT! Det er jo derfor jeg er her, for at dere skal hjelpe meg å få meg en kjæreste! ;)
Kan sikkert ta et par telefoner for å ringe noen som kan gi deg "the girlfriend-experience", men bortsett fra det er det ikke mye jeg får gjort om du ser på tv-spill og tv-programmer som en ideell lørdagskveld.

Dev

Quote from: Chuck Baz on September 23, 2012, 00:16:15 AM
Quote from: Autowin on September 22, 2012, 18:55:27 PM
Eneste som mangler er en kjæreste jeg kan holde rundt på mens jeg ser på TV, men... WAIT! Det er jo derfor jeg er her, for at dere skal hjelpe meg å få meg en kjæreste! ;)
..., men bortsett fra det er det ikke mye jeg får gjort om du ser på tv-spill og tv-programmer som en ideell lørdagskveld.
Jeg synes det høres ut som en koselig lørdagskveld om man faktisk varierer litt, enten andre lørdager eller andre dager. Autowin har vist begynt med fotballtrening, da er han i det minste ikke lenger fyren som sitter forran pc'en 24/7.

fuglen

Autowin, du er ekspert til å kapre tråder.

Over til det denne tråden handler om; noen som bor alene i Oslo som kan ha vors?

totoXD

Hei. Jeg tenkte meg ut i morgen(lørdag), og ville prøve ut Lavvo. Om dere har lyst er det bare å ta del. Eegner med at jeg er der i 23-23:30 tiden

dtn

Skal i en bursdag i morgen, så kan dessverre ikke. Men veldig flott med initiativ! :D

fuglen

Hva med å møtes på torsdag til uka? På en bar og bare chille og snakke litt. :)

Stanley

#26
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

SpantaX

Quote from: fuglen on October 14, 2012, 18:41:34 PM
Hva med å møtes på torsdag til uka? På en bar og bare chille og snakke litt. :)

Kan muligens greie torsdag :)
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Jungeldyret

QuoteEneste som mangler er en kjæreste jeg kan holde rundt på mens jeg ser på TV, men... WAIT! Det er jo derfor jeg er her, for at dere skal hjelpe meg å få meg en kjæreste!

Yes, håper du betaler bra!


Angående møte må en av dere bare ta kontrollen ellers blir det alltid surr. :)

Stanley

#29
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.