Ut i Oslo

Started by dtn, August 21, 2012, 15:51:47 PM

Previous topic - Next topic

fuglen

Jeg tror det ikke er så mange som kan på lørdag, Auto.

Derfor foreslår jeg torsdag klokken 7 på Hard Rock Cafe på Karl Johan. Sleng dere på gutta!

Eggogbacon

Quote from: fuglen on October 15, 2012, 19:16:25 PM
Jeg tror det ikke er så mange som kan på lørdag, Auto.

Derfor foreslår jeg torsdag klokken 7 på Hard Rock Cafe på Karl Johan. Sleng dere på gutta!

BRA initiativ! :)
Noen som kunne tenke seg å dra ut tidligere i uken og, skal reise vekk på torsdag ifbm jobb så prøver å få dratt ut på ukedagene..

Stanley

#32
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

Quote from: Eggogbacon on October 15, 2012, 20:01:23 PM
Quote from: fuglen on October 15, 2012, 19:16:25 PM
Jeg tror det ikke er så mange som kan på lørdag, Auto.

Derfor foreslår jeg torsdag klokken 7 på Hard Rock Cafe på Karl Johan. Sleng dere på gutta!

BRA initiativ! :)
Noen som kunne tenke seg å dra ut tidligere i uken og, skal reise vekk på torsdag ifbm jobb så prøver å få dratt ut på ukedagene..

Jeg kan heller ikke torsdag. Foreslår onsdag klokken 7 på Hard Rock Cafe på Karl Johan isteden. :)

Stanley

#34
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eggogbacon

Lagde en doodle jeg  8) den er for to uker frem i tid så nå blir det lett å se når folk kan eller ikke.

http://doodle.com/9pvn3wtyr2ewsshx#table


Stanley

#36
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eggogbacon

Quote from: Autowin on October 15, 2012, 21:11:31 PM
Hva er galt med å stikke ut i helgen?

Ingeting er galt med det men noen ganger må man prioritere andre hendelser i livet. Begravelse, bryllup, famileselskap, jobb, sykdom, bursdagselskap, man skal besøke venner utenbys, man skal delta på et idrettsarrangement. Eller man har lagt andre planer allerede..

Ikke ta det så tungt, tror du ikke jeg syntes det er kjipt nok allerede å måtte jobbe hele helgen?

Stanley

#38
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Eggogbacon

Quote from: Autowin on October 15, 2012, 22:30:42 PM
Men du må tenke på folk som drar langveisfra også. Hverdag, midt på dagen, ikke akkurat beste Match, det?

Det har jeg da gjort, ved at alle setter seg opp når de kan i doodlen så burde de klare å finne noen å dra ut med.
Hvis du leser trådstarter, dtn, sin første post i emnet så ser du at han leter etter noen å dra ut med generelt. Det var ikke snakk om et treff en gang.
Sett deg opp da, Auto:)

http://doodle.com/9pvn3wtyr2ewsshx#table

Stanley

#40
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

fuglen

Superbra initiativ med doodle!  :)

Jungeldyret

QuoteUtover i tråden så ble det diskutert et treff.

Hard Rock Cafè kl. 7 er ikke mye ''sjekke-arena''. Har vært der selv på den tiden...

Du skal ikke sjekke jenter kl 19 på en torsdag, du skal utveksle historier etc.
Sjekking kan gjøres for de som vil etter møte, det vil si ca fra 21 -23 er møtet så drar man videre og sammen for de som vil.

Om dere bare skal møtes for å snakke kan dere ta en skype samtale :D

Stanley

#43
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

eggogbacon og jeg skal i hvert fall møtes i morgen, så det er bare å henge seg på!