Ut i Oslo

Started by dtn, August 21, 2012, 15:51:47 PM

Previous topic - Next topic

dtn

Har begynt å innse at vennene jeg som oftest drar ut med ikke helt egner seg for å sjekke med. Vi har det veldig hyggelig sammen, men det er ikke nødvendigvis alltid det jeg er ute etter.

Så derfor tenkte jeg å høre om noen her ville være med meg! Jeg drar stort sett ut fredager og/eller lørdager, men har ikke tenkt til å ditche vennene mine helt, så vi får se hvor ofte det blir.

Jeg er 20 år, litt stille, men en hyggelig fyr. Kan ikke si at jeg er så veldig god på sjekking, så jeg trenger noen som pusher meg litt.

Ble nesten som en kontaktannonse det her... Men det hadde i hvert fall vært fett om vi var en liten gjeng som kunne dratt ut sammen innimellom!

Stanley

#1
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

KleinStemning

Jeg liker forslaget ditt, syns også det hadde vært kult om vi kunne samle en liten gjeng. Blir gjerne med, hvis dette blir noe av.
Selv er jeg 22 år med lite erfaring på sjekkefronten, men med intensjon om å bli bedre. Jeg kunne også trengt noen som pusha meg litt, så da kan vi jo pushe hverandre. ;)

fuglen

Jeg er med :). Er 20år og har litt erfaring, men vil gjerne bli bedre. Tenker hovedsaklig på bar/klubb.

Roman

Jeg kan sikkert joine en gang dere drar ut :)

Jeg drar forøvrig ut alene om dagen, for å bli komfortabel med miljøet.
Be like water my friend.

dtn

Jeg er opptatt de to neste helgene, men dere må gjerne dra ut en dag dere. Hvis noen av dere hadde hatt et sted i byen hvor man kunne vorset litt så hadde jo det vært perfekt. :)

Stanley

#6
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

fuglen

Skulle gjerne hatt vors, men bor sammen med et par andre osv.. Så om noen kan ha vors, si ifra så kommer jeg gjerne :)

totoXD

Jeg synes det er en god idé, god stemning med likesinnede er ikke å forakte.
Jeg er 20 år gammel, og er med, enten det er snakk om dagtid eller nattestid. Hvis OP kan sette et utested, en dato og et tidspunkt, samt et geografisk holdepunkt og eventuelt et plagg/farge/tilbehør man kan bruke for å kjenne igjen hverandre så blir det bra. Også, en lett kommentar om gjennomsnittlig dresscode på stedet man skal, slik at man ikke annkommer under- eller over-dressed.


Stanley

#9
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

dtn

Quote from: Autowin on September 17, 2012, 14:31:43 PM
Vi har ingen dresscode på Gode Vibber. Vi følger GV-filosofien om mote, du kan lese om på 0330.
De fleste her har møttes før og kjenner hverandre igjen.

Det er alltid greit å vite sånn nogenlunde hvordan dresscoden er og hvor pent man skal kle seg. Selv om du følger GV-filosofien om mote så har du ikke på deg det samme når du skal i et bryllup som når du maler en vegg.

De fleste har vel neppe møttes før. Det er en del som har møtt noen herfra før, og en del som ikke har gjort det.

Quote from: totoXD on September 17, 2012, 13:10:38 PM
Jeg synes det er en god idé, god stemning med likesinnede er ikke å forakte.
Jeg er 20 år gammel, og er med, enten det er snakk om dagtid eller nattestid. Hvis OP kan sette et utested, en dato og et tidspunkt, samt et geografisk holdepunkt og eventuelt et plagg/farge/tilbehør man kan bruke for å kjenne igjen hverandre så blir det bra. Også, en lett kommentar om gjennomsnittlig dresscode på stedet man skal, slik at man ikke annkommer under- eller over-dressed.

Bra du er med! Jeg skal løpe maraton nå til helgen og skal derfor ikke ut, men helgen etter kan vi nok få til noe. Hvis noen andre vil ta initiativ til noe nå til helgen så er det flott det også!

Stanley

#11
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Lars GV

Quote from: Autowin on September 17, 2012, 15:43:06 PM
Vil jeg tro jeg kan søndag hvis vi snakker møte på dagtid. Er jo tross alt bare 17.

Og til deg som er ny her: Vi snakker om sjekking på daygame eller nightgame, ikke et treff.

Men kom opp med tid og sted, og hvem som joiner, så kan jeg vurdere om jeg joiner.

Jeg har truffet 10 folk herfra, og det er ikke mange forskjellige aktive medlemmer her, det er stort sett de samme 30 som skriver til enhver tid, selv om det er 900-1000 her. Dvs. at de 10 folka jeg har møtt, har møtt hverandre igjen. + andre har møtt andre i andre sammenhenger, og enkeltpersoner har møtt hverandre i generelle sammenhenger.

Så tror nok man lett kan finne hverandre igjen.

Du er desverre ikke en eneveldig talsmann for hverken GV-filosofien eller forumet her Autowin. Slutt med å diktér hva andre skal mene og rette seg etter, slike holdninger blir dårlig mottatt av folk og er ikke god oppførsel. Se på dette som en advarsel.


totoXD, velkommen til forumet! Det er et godt miljø med aktive folk både på forumet og ute for å sosialisere sammen, sleng deg på både byturer og det som er :)
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

totoXD

Er det fortsatt snakk om å dra ut i dag?, eller skal vi ta det neste uke?

Stanley

#14
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.