Noen som vil treffes i Bergen?

Started by TropiskJuice, August 22, 2012, 23:21:07 PM

Previous topic - Next topic

TropiskJuice

Som alle andre her prøver jeg å bli bedre med det motsatte kjønn. Men dette er vanskelig å gjøre alene uten noe støttenett. Jeg er en 23 år gammel student uten spesielt mye erfaring på feltet.

Så, er det noen i bergensområdet som er interessert i å treffes for å snakke om sjekking og utprøving i praksis?

Jeagle

tja hvorfor ikke. er alltid lettere når man har litt hjelp.

å være eller ikke være

Habbi

Fader til folk det var i Bergen nå - redd for at jeg ikke får ha jentene i fred lengre. Haha!
Jeg er med TropiskJuice =)

Stylish


Mr.Brightside

Rise and rise again, untill lambs become lions

Stemning

Når skjer dette? Vi får vel med oss Ananas og Tingles også? Kanskje Kastanje kan ta fri fra "fasten" for å bli med også så er vi en kjempegjeng!

TropiskJuice

Dette ble jo en ordentlig gjeng!

Har folk tid i helgen, eller skal vi vente til neste uke? Jeg har for det meste tid i løpet av helgen.

Stemning

Denne helgen er full for min del, samme med neste. Befinner meg i en sånn lei situasjon at jeg har masse gøy som skjer fremover. ;)

Escobar


Mr.Brightside

Jeg tenker Folk&Røvere eller kaféen utenfor Studentbiblioteket på Søndag rundt i 4-5 tia. Eventuelt Kvarteret.
Rise and rise again, untill lambs become lions

Stemning

Quote from: Mr.Brightside on August 24, 2012, 11:18:03 AM
Jeg tenker Folk&Røvere eller kaféen utenfor Studentbiblioteket på Søndag rundt i 4-5 tia. Eventuelt Kvarteret.

Jeg har tid fra 8-9 på søndag  :-[ ;)

Jeagle

Finn tid og sted så er jeg nok med. Men kan på søndagen
å være eller ikke være

TropiskJuice

Synes Mr.Brightside sin idé var god. Har aldri vært på Folk & Røvere. Hadde vært morsomt å treffes der rundt kl. 16-17 på søndag.

Mr.Brightside

Da kjører vi Folk & Røvere kl. 18:00 på søndag. Velkommen! :)
Rise and rise again, untill lambs become lions

TropiskJuice

Gleder meg stort!

Men, for oss uinnbydde som ikke kjenner halvparten fra før av, hvordan finner vi hverandre?