Boka til "Andreas"

Started by FatBoy, December 08, 2012, 13:11:10 PM

Previous topic - Next topic

Dev

#15
Om den skal komme i papir så må vel et forlag faktisk godkjenne den tror jeg.

Tror nok den blir å få kjøpt på godevibber.no. Noen husker sikkert at jeg ferska dem i å drive med en mock-up side for bestilling av boka i sommer. Er desverre tatt ned nå. Savner Berlindaene :(


--WTF?--

Quote from: Dev on December 13, 2012, 01:11:21 AM
Om den skal komme i papir så må vel et forlag faktisk godkjenne den tror jeg.

Nei, hvem som helst kan gi ut egne verk, men da må man betale trykking og distribusjon selv.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Voltaire

Det å gi ut egne papirbøker er litt stress, og det er vanskelig å tjene på det - i alle fall hvis man sikter mot et bredt marked.

Om den faktisk utgis av et forlag, er det normalt at den korrekturleses, men jeg har lest flere bøker fra forlag som har hatt særdeles dårlig korrektur - f.eks. den norske oversettelsen av Steve Jobs-biografien. Tydelig at den var hastet ut for å nå julehandelen, ettersom siste halvdel av boka var full av femsifrede årstall, rare kommaer og bytter av personnavn. Men nå beveger jeg meg off-topic her ;)

Stanley

#18
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV


Lara Croft

Breakdance, not hearts

new life

Kan den forhåndsbestilles?

Stanley

#22
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Esteban

I brings the ruckus to the ladies. Black man doing his thing, baby!

Andreas GV

Følg med på bloggen de nærmeste dagene.. ;)

Pære


Meauw

http://www.0330.no/2013/01/en-steg-for-steg-guide-til-sjekking.html#.UQGfTCeaUlc

La oss hype denne boka til himmelen, for etter denne boken, vil vi også kunne sjekke engler!

Bozzern

Når kommer den og hvor mye vil den koste? :D

Jeagle

http://www.dagbladet.no/2013/01/25/tema/klikk/helse/samliv/sjekking/25436302/
en sjekke ekspert ved navn andreas utaler seg til dagbladet. og rett før boka kommer ut. noen samenheng??? :P
å være eller ikke være

Potet

Quote from: Kaizer on January 26, 2013, 11:32:56 AM
Synes det morsomste er kommentarene i kommentarfeltet. Veldig mange som holder seg fast i enkelte negative beliefs og som rasjonaliserer hardt for å holde på virkelighetsbildet sitt
Leste gjennom så å si alle kommentarene. Veldig lite rasjonelt. Kommentarfeltet i denne artiklene peker på noe vi har diskutert tidligere her på forumet: At det ikke er et representativt utvalg av folk som pleier å kommentere og gjerne helst de som har veldig sterke meninger om tema og dermed blir det fort veldig polariteter. Det er veldig generaliserende å si det, men det virker som det er høy grad av stereotypiske FRP-velgere som kommenterer.

Sett på en annen måte: Hvis de fleste menn har samme tankesett som de i kommentarfeltet betyr det flere kvalitetsdamer på oss andre :). Får litt vondt inni meg når jeg ser hvor mye hat visse menn har mot kvinner. De kan ikke ha det helt godt med sitt eget indre liv.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!