Boka til "Andreas"

Started by FatBoy, December 08, 2012, 13:11:10 PM

Previous topic - Next topic

FatBoy

Yoyo, bare lurer på når boka di kommer ut Andreas?

Veldig spent altså!

Går det an å si noe om boka?

Sincerly yours,
Thinman/Fatboy

Andreas GV


MVP

#2
Quote from: Andreas GV on December 10, 2012, 01:15:44 AM
Soon...  8)

Kjære Andreas :) Nå har vi gledet oss til at denne boken skal ha bli utgitt i snart 2 år, men den har blitt stadig utsatt og utsatt...
Hva er det som skjer egentlig? :)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

guffen

Tittelen på denne tråden burde vært "Boka" til Andreas. Blir jo aldri noe av dessverre....

Men dersom jeg tar feil, og boka er til salgs i butikkene før påske 2013, skal jeg ta bootcamp på nytt Andreas. Før sommeren. Jeg lover :)


Stanley

#4
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Andreas GV

Quote from: guffen on December 11, 2012, 13:20:06 PM
Tittelen på denne tråden burde vært "Boka" til Andreas. Blir jo aldri noe av dessverre....

Men dersom jeg tar feil, og boka er til salgs i butikkene før påske 2013, skal jeg ta bootcamp på nytt Andreas. Før sommeren. Jeg lover :)

Da skal du ikke se bort i fra at det blir BC på deg på nyåret ;)

Andreas GV

Quote from: Autowin on December 11, 2012, 13:29:26 PM
Vil boka bli gratis? Som de E-Bøkene dere har?

Nei, den kommer til å koste penger.

Stanley

#7
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

mortenoe

Er du klein eller?

Supernova

Quote from: Autowin on December 11, 2012, 14:06:58 PM
Hvorfor?

Du som er blitt så flink til å analysere burde vel klare å anta et åpenbart svar på dette. <3

Jeg kommer forøvrig til å kjøpe alle opplagene av bøkene slik at det er tomt i butikkene til enhver tid. Må nesten gjøre dette for at allmenheten ikke får nytte av bøkene, for da kommer konkurransen der ute til å øke betraktelig! :)

Stanley

#10
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

Selveste

Quote from: Supernova on December 11, 2012, 15:52:02 PM
Quote from: Autowin on December 11, 2012, 14:06:58 PM
Hvorfor?

Du som er blitt så flink til å analysere burde vel klare å anta et åpenbart svar på dette. <3

Jeg kommer forøvrig til å kjøpe alle opplagene av bøkene slik at det er tomt i butikkene til enhver tid. Må nesten gjøre dette for at allmenheten ikke får nytte av bøkene, for da kommer konkurransen der ute til å øke betraktelig! :)

haha, er livredd for dette jeg også. Ellers kan vi prøve å ødelegge alle filene boken er lagret på, og tvangsoperere andreas slik at han glemmer alt han har skrevet.  :D

Meauw

Gleder meg jeg også.
Tror boken kan ha en positiv effekt for oss som allerede er her, pga. det blir flere likesinnende slik at vi blir enda flere som kan pushe hverandre.

Voltaire

Kommer den til å være en papirbok, virkelig? Har alltid sett for meg dette som en hemmelig e-bok, men så er vel papirmarkedet fortsatt større. Sukk... dilemma.

Potet

Man kan sikkert også kjøpe den som e-bok om man ønsker det. Mye diggere å lese boka med en gang etter at man har kjøpt den :)

Bare å si ifra hvis du trenger hjelp til korrekturlesing, Andreas. Selv om jeg er tidvis er litt sløv med rettskrivingen her på forumet er jeg en skikkelig grammatikknazi når jeg leser over andre tekster.

Gleder meg til å lese boka! Previewen gav mersmak.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!