Gutter mÄ gjerne svar/ dele meninger, er ute etter synspunkter!

Driver Ä utforsker litt angÄende nettdating.
Et spÞrsmÄl jeg ser litt pÄ nÄ er nÄr jenta virker interessert ,men plutselig leser en melding uten Ä svare pÄ en del dager.
Ja, hun kan har dÄrlig tid, dÄrlig dag eller noe annet uforutsett. Det jeg prÞver Ä finne ut er en lÞsning pÄ hva som er gjort "galt" og hva som kan forbedres.
Legger ut en logg av en samtale som et eksempel pÄ den siste jeg snakket med.
Hei!

Har du hatt en fin helg?
-Navnet mitt
---------------------------------------------
10 mars 18:08
Hei hei =)
Hatt en fin helg ja, bare stille og rolig, enn du da?
Navnet hennes
------------------------------------------------------
10 mars 18:16
Rolig helg, gÄtt noen langrenns turer og sett film med en kopp te.
Hvor mange barn har du og hvor gamle er de?

----------------------------------------------------------------
10 mars 18:35
HÞres deilig ut, og avslappende =) Hvor gÄr du pÄ langrenn? Jeg har en sÞnn som blir 3 i mai

----------------------------------------------------
10 mars 19:17
Husker ikke navnene pÄ stedene. Det varierer litt, M**** og noen ganger ved S******.
Er Birkenrennet neste helg blir hardt, men er deilig Ä fÄ brukt kroppen litt.
Hvor gÄr du pÄ ski?
HĂžres bra ut, hva heter han?

--------------------------------------------------------------------------
10 mars 21:21
Litt seint svar, mÄtte fÄ min sÞnn i seng

Han heter B****. Liker du barn?
SĂ
flink du er da, skikkelig sprek

jeg har bare vÊrt pÄ F***, og litt Hemsedal/Geilo. StÄr bort og ned, men lenge siden sist, var i Dubai for ca 3 Är siden
Hva gjÞr du nÄr du ikke stÄr pÄ ski da?
-----------------------------------------------
10 mars 22:16
Fint navn. Jeg er utrolig glad i barn, fikk en nevÞ for 3mnd siden han bor pÄ J****** - han skal skjemmes bort av onkel.

Kunne du tenkt deg flere barn?
Litt sprek mest sta. Skal jeg starte med noe mÄ det gjennomfÞres.
Dubai ser sÄ fint ut, misunner deg det!
Driver en del med musikk, leser til noen fag pluss at jeg sÞker pÄ en del jobber etter at jeg sluttet i S*****. PrÞver Ä fÄ gjort nye ting hele tiden sÄ jeg fÄr prÞvd ut det meste.
Litt vanskelig Ä stille konkrete spÞrsmÄl ,men kanskje du klarer Ä oppsummere litt om deg i noen settninger?

-----------------------------------------------------
10 mars 22:26
Ă
sÄ koselig

er stas med barn, sÄ har nok lyst pÄ flere nÄr forholdene ligger til rette for det
Da har du vel lyst pÄ egne barn med tiden ogsÄ da kanskje?
Hehe.. ikke sÄ lett Ä skulle oppsummere seg, men jeg er sykepleier student, ferdig om snart et Är, aleinemor, ganske selvstendig, liker Ä trene, som oftest glad, blid og optimistisk, Liker Ä reise, bÄde i Norge og utland.. hmm noe mer du lurer pÄ sÄnn i farten?
MÄ nesten fÄ en liten oppsummering jeg og da

?
--------------------------------------------------------------------
10 mars 22:46
Ja, det er en viktig ting for meg. Har vÊrt Äpen en del Är for eget barn, men som du sier forholdene bÞr vÊre rette og ha den riktige partneren.
HĂžres bra ut! Synes det var en fin oppsummering.
Har vel et spÞrsmÄl som er ganske relevant, hvordan er ting med barnefar?
Endelig funnet ut hva jeg vil jobbe med, prÞver finne den riktige langtidsjobben nÄ innen Hotell og nÊring.
Elsker Ä drive med sport eller aktivitet. Glad, prÞver og se det positive i det meste. Utrolig sta. Glad i nye ting og utfordringer. StÄr mer i profilen, men husker nesten ikke selv hva jeg skrev. Du fÄr si i fra om det var noe mer du lurte pÄ ogsÄ.

-------------------------------------------------------
10 mars 23:00
Meg og faren til min sÞnn har et godt samarbeid om gutten, ellers har forholdet vÊrt over i litt over to Är og ingen lÞse trÄder der hehe.. Vi har heldigvis klart Ä bli venner og blir enige om det som angÄr gutten

-----------------------------------------------------------------------
10 mars 23:14
Det er jo kjempe bra, greit Ä forhÞre seg om sÄ man slipper drama.
Hvilke planer har du i pÄsken?
----------------------------------------------------
10 mars 23:17
Hehe ja det er sant

Er ikke sÄ glad i drama, sÄ gjÞr en del for Ä ha det stabilt og rolig rundt meg =)
Jeg skal muligens en tur til TromsÞ i pÄsken, enn du selv da?
---------------------------------------------------------
10 mars 23:28
Har egentlig ingen, men mange planer samtidig. Blir noe sammen med gutta tenker jeg, vi har snakket om en hyttetur.
Hvis du har lyst kan vi ta en kaffe til uken?
---------------------------------------------------
10 mars 23:44
SĂ„ kjekt da, hytte tur er fint
Jeg skal ha en del eksamener denne uken som kommer :/ men kanskje vi kan finne en annen uke =)
----------------------------------------------------------
11 mars 01:08
Hytte tur er den stĂžrste kosen jeg vet om med familie, venner eller kjĂŠreste.
Lykke til med eksamene!
Vanligvis gjÞr jeg ikke dette, men regner med at du ikke ringer midt pÄ natta.

Nummeret mitt er 4** ** *** , sÄ kan vi avtale der senere om du vil.
-----------------------------------------------------------------
11 mars 10:44
Takk for det, er godt i gang med siste dag med lesingen til den ene

Hehe

har ikke noe fortid som stalker sÄ kommer ikke til Ä ringe deg midt pÄ natten nei

Men takk, nÄ har jeg nr ditt

-------------------------------------------------------------------------
11 mars 14:03
Hvor mange skal du opp til?
Det er bra, har hatt mine opplevelser for Ä si det sÄnn.

-------------------------------------------------------------------------
11 mars 14:19
Jeg har et par nÄ i lÞpet av to ukers tid, sÄ er det ut i praksis pÄ Rikshospitalet pasient hotell

Det blir spennende, er barsel avd tror jeg..
Ă
ja, hva da? Ble litt nyskjerrig hehe..
-------------------------------------------------
11 mars 18:48
Hva er Rikshopsitalet pasient hotell, hotell for pÄrÞrende? Barsel avd, du kommer vel aldri til Ä Þnske deg et barn igjen da.

Ikke noe spennende, har mÄtte si i fra fÞr bare.
Er du en veldig nyskjerrig person?
Herfra har det nÄ gÄtt 4-5 dager, ber dere legge merke til at jeg hele tiden prÞver og bruke litt lengere tid en henne.
SelvfĂžlgelig kan det vĂŠre at et svar kommer ,men her er jeg ute etter positive og negative ting som er skrevet.
Som alle ser skriver hun at hun har en del eksamener denne uken, sÄ enkelet kan svaret vÊre, men i forhold til gutter sÄ svarer de fleste gutter innen 1-2 dager.
Hva kan gjĂžres bedre og hva burde ikke vĂŠrt skrevet?
Jeg tolker hun som veldig interessert, og tror et svar kommer. Men nÄ er jeg ute etter Ä finne ut hvorfor personen har lest meldingen uten Ä svare nÄr hun har vÊrt sÄ aktiv fÞr.