Å bli eldre. Kanskje ikke så galt likevel :)

Started by tore, June 01, 2013, 13:29:24 PM

Previous topic - Next topic

Lars GV

Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Stemning


QueenB

Quote from: Stemning on June 03, 2013, 23:08:12 PM
Er det standarden? ;)

sjokolademenn? nja, jeg har kjærlighet for alle typer menn  ;)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

dagligvare

Alle de mennene har til felles at de er kjendiser, rike eller begge deler.


tore

Quote from: dagligvare on June 07, 2013, 19:11:06 PM
Alle de mennene har til felles at de er kjendiser, rike eller begge deler.

Jeg kan sikkert finne eksempler med vanlige folk om du vil det. Har du aldri lagt merke til at mange menn velger yngre jenter og at jenter ofte vil ha menn med erfaring?

dagligvare

Quote from: tore on June 10, 2013, 00:22:06 AM
Jeg kan sikkert finne eksempler med vanlige folk om du vil det. Har du aldri lagt merke til at mange menn velger yngre jenter og at jenter ofte vil ha menn med erfaring?

Jenter vil ha menn med status og penger. Ofte er disse eldre enn de er selv. Men det er ikke alderen de tiltrekkes av, det er statusen.

tore

Jeg kjenner flere jeg som har yngre kjæreste. De har verken særlig med status eller penger.

dagligvare

I forhold til sin yngre kjæreste har de nok det ;)

Egil GV

Gjør en ting du er redd for hver dag!

--WTF?--

Quote from: tore on June 10, 2013, 00:22:06 AM
Har du aldri lagt merke til at mange menn velger yngre jenter og at jenter ofte vil ha menn med erfaring?

Tja. "Du er altfor heftig for meg" sa en yngre jente til meg, etter at hun først hadde vært veldig interessert. Så det gjelder nok bare i de tilfellene "erfaring" er synonymt med "vilje til å finne seg i barnslig adferd og dårlige holdninger".

Quote from: Egil GV on June 12, 2013, 13:27:26 PM
Quote from: dagligvare on June 07, 2013, 19:11:06 PM
Alle de mennene har til felles at de er kjendiser, rike eller begge deler.

http://www.0330.no/2010/12/arsaken-til-at-gene-simmons-drar-damer.html#.UbhbC_nIb1w

Ja, og de tiltrekker seg nesten bare damer som knytter sosial verdi til kontekstavhengige posisjoner. Risikoen med dette er at damene forsvinner igjen med én gang konteksten endres.
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

Anders GV

Quote from: --WTF?-- on June 12, 2013, 16:37:26 PM
Ja, og de tiltrekker seg nesten bare damer som knytter sosial verdi til kontekstavhengige posisjoner. Risikoen med dette er at damene forsvinner igjen med én gang konteksten endres.
Kilde?

--WTF?--

Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.