på date

Started by fri90, November 12, 2013, 15:53:11 PM

Previous topic - Next topic

fri90

jeg bør starte med å heller pushe grensene og heller få bra kalibrering av det. :)

fri90

Hadde en ny date i går t fra sukker. Denne gangen gikk det mye bedre. vi satt ved siden av hverandre på en kafe i en sofa og prate gikk lett. hun begynte ettervert å stryke på mg og ta meg i hånda etter at jeg hadde kjørt mye berøring og så kysset vi etter en god stund. hun spurte om jeg ville følge henne til bussen og det gjorde jeg så fikk hun et kyss før jeg forlot henne.  Det pøsregnet så 2 timer etterpå sendte jeg henne en melding om at nå var det godt med en dusj, hun svarte at hun skulle ha taco også sa jeg at jeg skulle ha meg en pizza men da ingen svar tilbake. ( mulig jeg tenker for mye enda?) Veldig lyst å ringe henne i dag eller sende melding og invitere henne på filmkveld, men det er kanskje litt desperat vis jeg datet henne i går og sendte henne melding etterpå? Likte denne jenta godt!

Greeneyed

Quote from: fri90 on November 16, 2013, 13:26:29 PM
Hadde en ny date i går t fra sukker. Denne gangen gikk det mye bedre. vi satt ved siden av hverandre på en kafe i en sofa og prate gikk lett. hun begynte ettervert å stryke på mg og ta meg i hånda etter at jeg hadde kjørt mye berøring og så kysset vi etter en god stund. hun spurte om jeg ville følge henne til bussen og det gjorde jeg så fikk hun et kyss før jeg forlot henne.  Det pøsregnet så 2 timer etterpå sendte jeg henne en melding om at nå var det godt med en dusj, hun svarte at hun skulle ha taco også sa jeg at jeg skulle ha meg en pizza men da ingen svar tilbake. ( mulig jeg tenker for mye enda?) Veldig lyst å ringe henne i dag eller sende melding og invitere henne på filmkveld, men det er kanskje litt desperat vis jeg datet henne i går og sendte henne melding etterpå? Likte denne jenta godt!

Ok, dette gikk bra!! Det gjør ingenting at hun ikke svarte på den siste meldingen, høres ikke ut som det var så mye å svare til det. Men vent litt med å ta kontakt igjen. Kanskje fire-fem dager. La henne få håpe på å høre fra deg. Da blir hun glad når hun får meldingen din ;) Og vær litt rask da med å foreslå å finne på noe igjen, heller enn tomsnakk på sms :) Det er min mening, da. Mye mulig guttene her har erfaringer om at noe annet lønner seg med jenter flest, eller at jentene her ikke er enige med meg.

fri90

Fire fem dager ja. Hadde tenkt å sende enmldimorgen,men kan jeg kanskje drøye detminimum til mandag?
Tenker for mye i slike situasjoner og blir nok veldig opphengt i de jentene jeg følerjeg kan få en deal med.

Dwerg

Vet det er et dumt tips, men gjør det enkelt. Hvis ikke du vil oppnå noe spesifikt med å sende melding, så er det heller ingen god grunn til å gjøre det. Sett henne lengre ned på prioritetslisten, fokuser på å gjøre det du vanligvis gjør i løpet av en dag. Om noen dager til så er det greit å gi lyd fra seg. Vit hva du vil oppnå og ikke sett deg inn i detaljene om hva som kan gå galt.

Ellers holder jeg med Greeneyed :)

fri90

klarte ikke  holde meg lengre, sendte en melding i dag ( 2dager etter) for å høre om hun ble med på en filmkveld mandag eller tirsdag. Har ikke fått svar enda..

fri90

Fik svar fra henne at hun hadde: Hei! jeg har en stor oppgave jeg må levere inn til fredag så vet ikke om det blir tid til det,hvamed i helga kanskje:)?

Jeg svarte at vi kunne ta det på fredag eller lørdag i 6-7 tia også skulle jeg fikse oranskje krokodiller til oss ( Hadde en intern spøk på at vi begeg er så glade i dem) Har ikke fått noe svar etter 3 timer oog hun svarte etter 1 time på den første. Kan det være den siste kommentarn min som ødela? Vis jeg ikke får noe svar skal jeg ringe henne eller hva gjør jeg?

Skjelven

Virka jo game hu, siden hu foreslo til helga. Ikke stress med av avtale noe, gi hun noen dager og evt send på ei melding fredag kveld. De fleste gjør noe på søndager, sikkert bare opptatt. Virker som du legger for mye i det å svar fort/vente lenge/sende først etc

fri90

har enda ikke svart kanskje hun trakk seg eller jeg ødela med å nevne de krokodillene at det virket som jeg prøvde å selge meg for mye?Evt sende henne en ny mld på onsdag?

Skjelven

Jeg ville ha ventet til fredag/lørdag. Kan være 1000 grunner til at hun ikke har svart, og jeg tror ikke at du øker sjansene dine ved å sende en melding i morgen. La det ligge, vurder å ta opp tråden på fredag(feks spør hvordan det gikk med oppgaven og hør om hun skal ut å feire) Prøv å få til overfold mentalitet :)

fri90

fikk svar fra henne først nå at hun har møtt en fyr så hun droppet avtalen for å se hva som skjer med han først. Da var det ikke daten som gikk dårlig men skjønner ikke hvorfor hun foreslo helga da i utgangspunktet...

Dwerg

Har hørt "hva med helga kanskje?" og lang responstid før, det ble aldri noe av. Noen ganger så er dette en indirekte avvisning. Det du kan gjøre er som du gjorde og nevne en tid til helga, men regn det som en avvisning i hodet ditt. Da blir du enten overrasket over at du tok feil eller så glemmer du henne.

At hun har møtt en annen og dropper deg fremfor han tilsier at du er nedprioritert, med andre ord lav interesse. Hadde det vært meg hadde jeg svart "ok, kos deg :)" og ikke tenkt mer på henne.

En ting jeg har funnet nyttig er å spørre meg selv om hun hadde vært så vanskelig hvis hun var interessert. Legg spesielt merke til om de bruker ordet "kanskje", det betyr at de vil holde rømningsveien åpen. Det er noe folk sier for å unngå å føle seg dårlig hvis de dropper det.

Konklusjonen er at du kan nok legge dette dødt. Ta heller å se på hva du tror du kunne gjort annerledes/bedre, og prøv det neste gang :)

fri90

Det jeg ikke skjønner...
Vi kysset på daten og hun tok meg i hånda og det var mye god fysisk kontakt og flørt.

razhel12

Glem det som skjedde for kvinner finnes bare nuet og nå føler hun andre følelser( anbefaller å lese The superior way man by David Deida), fordi sånn er det feminine naturen. Det jeg kan foreslå er skaffe mest referanser mulig med dates og kvinner generelt og ikke være så opphengt med en. Folk sier det hele tide, men det som er enkelt alltid funker.

night_drive

Vet hvor lite mening sånne ting kan gi. Og hvor frustrerende det føles. Når det er kjempebra stemning på daten og alt tyder på at dette er en person du faktisk har en bra connection med. Så, helt ut av det blå, blir det flaking og veldig utydelige signaler.

Én ting er sikkert og det er at hennes oppførsel ikke er unik for henne. Jeg opplevde dette for en måned siden, med ei jeg var på et par dates med. Vi koste oss skikkelig (tror jeg, hvertfall) :) Men hun flaket på meg to ganger på rad etter det, med unnskyldinger om at hun var for sliten etter jobb, eller måtte være med den deprimerte venninen sin. Fikk det til slutt ut av henne at hun heller ville være venn. Classic rejection.

Så det jeg gjorde var bare å glemme henne. Har ikke kontaktet henne siden og har heller ikke hørt fra henne. Noen jenter er bare veldig gode på å gi deg inntrykket av at dere har noe gang, når hun kanskje egentlig tenker helt andre ting. Det er veldig sneaky.

Som Dwerg sier så tror jeg ikke det å prøve å ta det videre med henne har noe for seg. La henne kontakte deg, i så fall. There's more fish out there ;)