For direkte profiltekst?

Started by fri90, February 25, 2014, 17:45:33 PM

Previous topic - Next topic

fri90

Har laget en ny profiltekst som er mere direkte på hva jeg ser etter. Jeg regner med at den delen der jeg skal skrive om meg selv kan jeg jobbe mer med og vil gjerne ha tilbakemeldinger fra dere om det, men først og fremst den delen der jeg skriver hva jeg er ute etter. Lurer på om det er litt for direkte måte å kommunisere på. Jenter må gjerne kommentere!:)

Om seg selv
Hei du der!
Er du en av de jentene som ser etter drømmeprinsen? Kanskje av den typen med skinnende rustning, hvit hest og lepper som kan få deg til å våkne selv etter 100 år i dyp søvn.? Vel...GÅ VIDERE!

Jeg er det stikk motsatte. Det stemmer, jeg er den rampete nabogutten din mor alltid advarte deg mot. Livet er til for å nytes og det ønsker jeg å gjøre til det fulle. Reising til nye steder, ville opplevelser og møte med nye mennesker er noe som står høyt på min interesseliste.

Jeg simpelthen elsker alt som har med konkurranser å gjøre så lenge jeg vinner og er når som helst klar for å banke deg i Monopol eller Mariokart. Skulle du finne på danke meg ut i noen av disse tingene( noe jeg tviler på) skal du også få belønning for det, spørsmålet er: Tar du utfordringen?? ;)
Drømmepartner
Jeg er på et stadie i livet der jeg føler at jeg ikke er der at jeg vil binde meg riktig enda, så ser er etter en kul jente som er like eventyrlysten som eg som jeg kan finne på mye gøy sammen med uten at det nødvendigvis må være noe stress om romantiske forestillinger.
Det er fint om du er glad i å reise, er litt spontan og har masse humør og utstråling. Jeg har en stor svakhet for jenter med dialekt med brede smil, så har du det så har du allerede scoret noen poeng. Du kan gjerne være sjenert, men må samtidig kunne si fra og ha egne meninger.

Røyskatt


fri90

Har du noen formening om beskrivelsen  min om partner? Er det for direkte å skrive det sånn? Vil ikke ha noe fast nå:)

Røyskatt

#3
 
Quote"Er du en av de jentene som ser etter drømmeprinsen? Kanskje av den typen med skinnende rustning, hvit hest og lepper som kan få deg til å våkne selv etter 100 år i dyp søvn.? Vel...GÅ VIDERE!

Jeg er det stikk motsatte. Det stemmer, jeg er den rampete nabogutten din mor alltid advarte deg mot. Livet er til for å nytes og det ønsker jeg å gjøre til det fulle. Reising til nye steder, ville opplevelser og møte med nye mennesker er noe som står høyt på min interesseliste.
Synes bare dette var kjempebra! "Livet er til for å nytes til det fulle" er dog en klisjé og bør erstattes med noe annet, evt. lek med klisjeen. "Reising til nye steder (...)" er veldig direkte. Bør kanskje ikke bruke ordet "interesseliste"? Virker som et  noe forslitt begrep.

Quote
Jeg simpelthen elsker alt som har med konkurranser å gjøre så lenge jeg vinner og er når som helst klar for å banke deg i Monopol eller Mariokart. Skulle du finne på danke meg ut i noen av disse tingene( noe jeg tviler på) skal du også få belønning for det, spørsmålet er: Tar du utfordringen??
Dette var også bra, men noe svakere enn åpningen når det gjelder å underholde.

QuoteJeg er på et stadie i livet der jeg føler at jeg ikke er der at jeg vil binde meg riktig enda, så ser er etter en kul jente som er like eventyrlysten som eg som jeg kan finne på mye gøy sammen med uten at det nødvendigvis må være noe stress om romantiske forestillinger.
Det er fint om du er glad i å reise, er litt spontan og har masse humør og utstråling. Jeg har en stor svakhet for jenter med dialekt med brede smil, så har du det så har du allerede scoret noen poeng. Du kan gjerne være sjenert, men må samtidig kunne si fra og ha egne meninger.
Her er ikke teksten underholdende lenger, men du får ihvertfall tydlig fram at du er kresen samtidig som du ikke utelukker noen.

Potet

Tror dere noen jenter kan tolke siste avsnitt som at du sugarcoater at du egentlig kun er ute etter et ligg? Jeg tror (uten å si det for sikkert) at det er bedre at du også hinte/påpeker at du kan være villig til noe mer enn bare å ha det gøy om hun alt klaffer, men at du i utgangspunktet ikke leter etter the one.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Love

Poeng for innsatsen, og åpningsreplikken:)
Ellers vil jeg bare påpeke at man ikke trenger å være så direkte når man kommuniserer med oss jenter, antydninger holder ofte i massevis.
Skjønner at du vil ha ei du kan ha det gøy med, men de eneste du vil få på kroken med å være så direkte er de som selv er helt klokkeklare på at de bare er ute etter det samme som deg. Og da utelukker du jo en god del jenter.
I de siste to avsnittene beskriver du jenta, men ville i hvert fall kuttet "stress om romantiske forestillinger". Det behøver ikke være stress at hun er litt romantisk;) Og det høres mest ut som om du synes damer generelt er litt stress?

Unloved

Hehe....
"Jeg vil kun ligge rundt, og er du ikke med på denslags er du for kjedelig for meg"... Joda, den funker den ;)

dagligvare

Leste et sted en gang at du skal demonstrere kvaliteter, ikke fortelle at du har dem.

Ikke fortell at du er den rampete nabogutten, fortell en historie som demonstrerer det.

Ikke fortell at du ha et voldsomt konkurranseinnstinkt, fortell en historie som demonstrerer det.

Ikke fortell at du liker å reise, fortell en historie som demonstrerer det.

Osv. osv.

Jeg synes du fremstår litt tryhard, men det er mulig at jenter responderer på det.

fri90

Grunnen til at jeg skrev det så direkte var fordi jeg ville screene bort de som var ute etter forhold fordi det er jeg absolutt ikke. Selv om jeg er ute etter å ha det gøy med jentene er det ikke bare for sexen sin del, men vil ha et vennskap i tillegg. Hvordan mener dere jeg burde ha omformulert det?

Var det ironi du mente der Unloved?

Knipetak

Jeg tror du bør høre på jentene i tråden. Du kan nok være mindre direkte og det vil holde i massevis.

fri90

Dårlig på å ta generelle råd så lettere om dere kan komme med en setning jeg kan bruke for å kommunisere det nok til at de skjønner at jeg ikke er ute etter noe fast.

piken

I beskrivelsen av deg selv så liker jeg ikke åpningsreplikken og synes, som Dagligvare også påpeker, at du virker litt tryhard.
Du kan godt skrive at du er den rampete nabogutten, men da har du samtidig mye å leve opp til. Men jeg liker delen hvor du utfordrer til å spille Monopol eller Mariokart.

I drømmepartner-delen så ser jeg ikke noe galt i å være direkte, det er vel heller måten du har skrevet det på som ikke tiltrekker meg personlig. Spesielt delen hvor du snakker om stress om romantiske forestillinger. Tenker at du heller kan være direkte med fokus på det du VIL ha og ikke skrive så mye om hva du ikke vil ha. Og som tidligere nevnt her, man klarer fint å få formidlet hva man er ute etter uten å være direkte også - for å utelukke minst mulig jenter. Og så kan det faktisk hende at jenter kan tenke seg et lite eventyr med deg selv om de i utgangspunktet er ute etter forhold. De to siste setningene under drømmepartner liker jeg forøvrig godt.

fri90

Tenker du da på åpningsreplikken med at jeg er en ramp eller det med drømmeprinsen?

Skjønner hva du mener om det med beskrivelsen om partner at det kan komme litt feil ut. skal endre det.

Love

"Some research indicates that nothing is more destructive to our self-worth than attempting to become what we are not. Our every effort to "become" reaffirms the realization that I am not!"

Hvem er du egentlig? Ønsker du å treffe mennesker som er bra for deg og selvfølelsen din? I så fall... lag et lite tankekart, en tegning av målene dine...hva du egentlig ønsker deg i livet. Tegn og skriv uten å redigere deg selv....
Og deretter, når du har sovet på det, skriv ned hva du ønsker deg. Baser din profiltekst på det, og du vil garantert nå ut til kvinner som matcher din drøm. Noe annet ville være fullstendig bortkastet...og livet er for kort til det:)

piken

Jeg tenker først og fremst på det med drømmeprins, det synes jeg rett og slett bare er kleint. Og biten om å være ramp går litt på det at du muligens har litt mye å leve opp til. Bedre at du beskriver deg selv på en måte som gjør at folk tenker at du er en ramp enn at du faktisk bruker det ordet selv.