Takk for tipsene både til Donnie darko

Dette satte jo litt klartekst til det helle, Vi var på konsert nå helgen som var (Metallica) planen var egentlig at eg skulle få med meg en kompis men han backa ut hun skulle møte en venn av en vennine der. Vi var begge veldig gira på og reise begge 2. hun hadde reist noen dager før for og møte en vennine og noe til. så eg reiste in same dag, vi hadde egentlig ingen plan bortsett frå at vi skulle treffes før eller på vei til konserten, hun ringe så og sa at han andre ville ikkje opp før senere på kvelden så hun lurte på om vi 2 ikkje bare skulle stikke opp

greitt nok det var mye folk der
dagen etterpå hadde vi avtalt og møtes da eg kjørte bil innover og hun hadde tatt tog om at vi skulle kjøre saman tilbake, ble noen timer i oslo (planen var og spise men vi ville komme oss ut før rusjet så ble enige om og bare stoppe på veien, når vi kom hjem og hadde henta hunden som både meg og hun passer for en venn av oss, vi er part time tante og onkel som hun kaller det

når vi har henta hunden og prata litt med noen andre venner av oss så sier hun det at hun har 2 øl i kjøleskapet og om ikkje vi skal ta en øl før vi tar kvelden, ender så opp med at vi tar med oss ølen og luften hunden. og hadde en fin tur oss 2 ute i det fri

Når derre sier det med og invitere henne med på ting så passet jo det perfekt for vi prata om det i dag, og hun har prata om og få en ny tattovering og fikk i dag beskjed om at hun hadde fått time gjennom en venn. dette er da på en dag som vi begge har fri. og siden hun fikk tattoeringstime så sent på ettermiddagen så rekna hu med og måtte ta en overnatting.. tenkte da at der skal eg så til og føreslå at vi kan ta en dagstur ut av det og kjøpe noe mat før tattoeringstimen osv. fikk aldri nevnt det men skal nemne det ved neste anledning, fi har en halv plan om og ta en øl senere i uka før hun stikker bort for noen dagen

Men de siste tida har hun virka enda meir hypp på og invitere meg med på ting.. som når vi gjikk hjem frå jobb her forrige uke så og hadde henta hunden så sier hun det, at hun lurte på og ta en øl før hun tok kvelden, og eg måtte bare være med, dvelte litt på det om det var bevist eller ubevist er eg litt usikker på

men hun pusha veldig på at eg måtte være med

men det som eg "sliter" litt med nå er hvordan eg skal eskalere på en måte, derre har sikkert forklart det noen ganger nå

men føler liksom at ting kommer i veien hele tiden

vi hadde jo hele dagen etter konserten og gjikk og prata om løst og fast.
Sidenote: etter konserten hadde hun tatt et bilde av oss 2 på konserten så "selfie kosebilde" dette posta hu på veggen min og takka for en hyggelig konsertopplevelse, hun spøkte med det i dag "håper det var greitt at eg posta bilde av oss på vegen din" det var jo eit flott bilde. sa at det gjikk helt fint og spøkte med at responsen var jo kjempedårlig (ironisk.)
Love:
Takk skal prøve og være litt meir kontaktsøkende nestegang

istedenfor og bare gi klem eventuelt gi en rubb på ryggen eller noe i den duren

kanskje eg bare må ta til motet og gi henne et kyss på kinne og la det bære eller briste

Men takk for at derre holder ut

er jo nesten bltt en novelle det her