Forvirrende jente

Started by ShiningKnight, February 23, 2020, 18:23:17 PM

Previous topic - Next topic

ShiningKnight

Hei. Møtte ei jente på byen for flere mnd siden. Vi har bare textet litt frem og tilbake. Her om dagen så skulle vi møtes. Men da vi skulle møtes så fikk jeg plutselig ikke svar på  mld lengre. Veldig rart å plutselig ikke har lyst lengre til å møtes. men bruke masse tid å chatte.

Hvorfor er ikke denne jenta plutselig interessert lengre?


Kjuagutt

Generelt bør man avtale et møte noen dager etterpå. Har dere bodd i forskjellige byer siden det tok så lang tid før du tok initiativet til å møtes?

Beste måten å finne ut interessenivået til en jente er å se om hun faktisk vil møtes. Jenter legger ikke nødvendigvis så mye i teksting, bortsett fra at de ser på det som en bekreftelse på at en fyr liker dem.

Har du stått for det meste av initiativet til tekstingen, og har hun vist tegn til å være valideringssøkende?

Jeg har tekstet litt i ny og ne med en jente som bor i en annen by siden august. Jeg legger ikke så mye i det da det mest sannsynlig ikke fører til noe.


Kjetil GV

Quote from: ShiningKnight on February 23, 2020, 18:23:17 PMHei. Møtte ei jente på byen for flere mnd siden. Vi har bare textet litt frem og tilbake. Her om dagen så skulle vi møtes. Men da vi skulle møtes så fikk jeg plutselig ikke svar på  mld lengre. Veldig rart å plutselig ikke har lyst lengre til å møtes. men bruke masse tid å chatte.

Hvorfor er ikke denne jenta plutselig interessert lengre?

Det er umulig å vite, hvis ikke evt du ødela med noe du skrev til henne da.

SMS er i utgangspunktet bare til å avtale møter, ikke chatte. Grunnen er at det er så lett å ødelegge. Tiltrekningen hun har skal være skapt når dere møttes, og den bør handles på innen rimelig tid da den kan fade.

Les SMS reglene:
https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=255.0

Og også denne:
https://www.godevibber.no/bor-jeg-svare-pa-felles-snapper/

Hvis du ikke har blitt for ivrig på sms, eller skrevet noe rart, så kanskje:
-Hun glemte det
-Det har gått for lang tid siden dere møttes, så tiltrekningen har dabbet av

Setter en krone på at hun har møtt noen andre.

Coaching: [email]kjetil@godevibber.no[/email]

ShiningKnight


ShiningKnight

Quote from: ssxforever on February 23, 2020, 18:45:58 PMGenerelt bør man avtale et møte noen dager etterpå. Har dere bodd i forskjellige byer siden det tok så lang tid før du tok initiativet til å møtes?

Beste måten å finne ut interessenivået til en jente er å se om hun faktisk vil møtes. Jenter legger ikke nødvendigvis så mye i teksting, bortsett fra at de ser på det som en bekreftelse på at en fyr liker dem.

Har du stått for det meste av initiativet til tekstingen, og har hun vist tegn til å være valideringssøkende?

Jeg har tekstet litt i ny og ne med en jente som bor i en annen by siden august. Jeg legger ikke så mye i det da det mest sannsynlig ikke fører til noe.





Det var henne som var interessert og maste om min snap osv. Etter lang tid så var hun i den byen som jeg bor i. Da textet vi litt frem og tilbake. Rett før vi skulle møtes, så skrev hun bare at hun ikke blei å møte opp...