Manbag!

Started by svamp, June 07, 2012, 20:04:01 PM

Previous topic - Next topic

Chuck Baz

Quote from: Potet on October 11, 2012, 05:04:54 AM
Det tenkte jeg ikke på. Vanskelig å si utifra bildet hvordan manbalternativ 1 vil henge fra skulderen. Dere jenter har kanskje noen regler for hvor langt ned bagen skal henge?

EDIT: Fant nå en annen versjon av alternativ 1 som er litt større og som jeg synes er veldig aktuell: http://www.ejesvaskor.se/handvaskor/royal_republiq_nano_big_zip_brun.html
Der står det at lengden på reimen er 154cm. Tror dere at det er langt nok? I så fall tror jeg nok at jeg har funnet min manbag :D
Zara har en del som likner en del dog, om du vil se først, de er nok i dårligere kvalitet og dårligere stoff, men ser like kule ut :)

Pære

Jeg har to manbags, begge med reim og håndtak, de ser veldig firkantete og litt businnes aktig ut, så jeg føler ikke at det blir den samme hold-all jentebag følelsen av det. :)

Potet

Da skal jeg ta turen innom Zara. Ganske greit å få sett hvordan størrelene er i virkeligheten. Er ikke så lett å forestile seg bagen når man bare ser målene. Men tror nok den bagen jeg linket til sist blir min nye manbag :)
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!