Beautifulpeople.com

Started by Potet, December 01, 2011, 00:32:38 AM

Previous topic - Next topic

Potet

De fleste har sikkert hørt om Beautifulpeople.com. Datingsiden har fått mye mediaoppmerksomhet siden man må bli stemt inn for å få lov til å bli medlem. Man lager en profil og i løpet av de neste 48 timene skal medlem av det motsatte kjønn rate om du er pen nok til å bli medlem. Noen som har prøvd?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz

Lager meg en bruker nå for å se om jeg er pen  ;D

Potet

Hehe, jeg må innrømme at jeg fikk en liten egoboost da jeg ble stemt inn med høyest mulig margin :p. i mine øyne virker det som at nivået på mennene utseendemessig er mye høyere enn jentene. Virker som at jentene er mer kresne med hvem de stemmer inn, mens mennene stemmer inn jenter bare de viser litt vågale bilder. Eller er det kanskje bare jeg som har en sære preferanser? Forøvrig temmelig morsomt å se hvilke triks mange bruker for å se best mulig ut på bildene. Frekvensen av bilder tatt fra såkalt myspace angel er komisk høy :D
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Chuck Baz

#3
Ser ut som om jeg kommer meg greit inn jeg óg, blir en flott egoboost, dessuten greit antall fine bilder av jenter der vil jeg tro.
Edit: Kom inn.

Potet

Grattis :). Virker ikke som det er så mange andre her på forumet som bryr seg om siden :p
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Quote from: Potet on December 04, 2011, 16:14:38 PM
Grattis :). Virker ikke som det er så mange andre her på forumet som bryr seg om siden :p

Måtte jo teste. Men jeg tror ikke det er noe poeng i å kjøpe medlemskap der, det virker jo helt tomt. Listen over nye medlemmer er jo klin lik i over 2 døgn nå.

QuoteCongratulations - your application was successful
beautifulpeople.com notifications@beautifulpeoplemail.com
3. des. (For 1 dag siden)   

8) 8)



ChristianL

Haha, jeg blei så Outa som jeg kunne bli ::) Kanskje skaffe meg noen bedre bilder :p

Stemning

#7
Du vet gv-gutta sier alle kan se braut på bilder, det tror jeg på. Kanskje man kan bruke beautifulpeople til å forsikre seg om man har gode nok til sukker og andre? ;) Handler om klær, lys, vinkler, og for meg... at ansiktet ikke tar en eller annen syk form som det pleier.. :P må ta 100vis av bilder for å få det bra men har fått til noen få. :)

Et eksempel på en som er upen som har fått til noen bra bilder er Lahlum! :P Men han har nok redigert en del særlig det siste. :P
Legg merke til at på de gode har han fått av brillene og skjult at han er tynn i håret.. hm :)

2 dårlige, 2 gode?





ChristianL

Quote from: Stemning on December 04, 2011, 17:03:28 PM
Du vet gv-gutta sier alle kan se braut på bilder, det tror jeg på. Kanskje man kan bruke beautifulpeople til å forsikre seg om man har gode nok til sukker og andre? ;) Handler om klær, lys, vinkler, og for meg... at ansiktet ikke tar en eller annen syk form som det pleier.. :P må ta 100vis av bilder for å få det bra men har fått til noen få. :)

Et eksempel på en som er upen som har fått til noen bra bilder er Lahlum! :P Men han har nok redigert en del særlig det siste. :P
Legg merke til at på de gode har han fått av brillene og skjult at han er tynn i håret.. hm :)

2 dårlige, 2 gode?
Mm, du har nok helt rett der. Har lagt inn en application med et annet bilde nå for å se om det er bedre :-)

Potet

Helt syk forskjell på de 4 bildene!

Ikke noe vits med VIP-medlemsskap synses jeg. Ikke så fryktelig mange norske der, og av de som faktisk er der er det ikke mange som jevnlig er pålogget (og flere av dem er sikkert ikke VIP-medlem heller). Morsom side for å bedømme hvor gode bildene dine er, og eventuell egoboost hvis du kommer inn. Utenom det føler jeg det ikke har så mye nytteverdi. Hva synes dere om nivået på jentene?
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Jeg syns det er et generellt høyere nivå enn på sukker. Men det generelle nivået har jo egentlig ingen betydning. Det er jo bare å la være å snakke med de man ikke syns er pene nok (på sukker osv) regardless. Det er heller negativt at "alle" er noen lunde pene blant dine "konkurrenter".... vanskelig å høste gratispoeng for utseende da.

Potet

Quote from: Stemning on December 04, 2011, 22:58:48 PM
Jeg syns det er et generellt høyere nivå enn på sukker. Men det generelle nivået har jo egentlig ingen betydning. Det er jo bare å la være å snakke med de man ikke syns er pene nok (på sukker osv) regardless. Det er heller negativt at "alle" er noen lunde pene blant dine "konkurrenter".... vanskelig å høste gratispoeng for utseende da.
Godt poeng! Veldig mange har også bare ett bilde, så da er det vanskelig å si om jenta faktisk ER skikkelig digg eller om det først og fremst på det bildet hun ser smashing ut på. Føler også det går litt mer på overfladiske verdier på den siden. Av de få spørsmålene man kan svare på i profilteksten så blir man, om jeg ikke husker feil, faktisk spurt om man har egen bil og hus.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

Stemning

Jeg svarte briskt ja og ja  8) 8) 8) haha

Zervs

Laget meg profil og kom inn. Fin egoboost :)

Vil si at nivået på jentene varierer veldig,noen er veldig pene mens andre har spakkla ansiktet med sminke og satt puppene som hovedfokus på bildet. Disse festene de arrangerer hadde vært noe,men det krever betalt medlemsskap og dessuten er de fleste i London eller andre steder.

Likevel er det mye eyecandy der inne.

Chuck Baz

Var inne der tre eller fire ganger etter jeg ble akseptert, vanskeligere å komme inn som mann virker det som, jenter trenger bare vise litt hud. Dessuten ser man på når de sist er logget inn at det er mange av jentene som også har vært der to-tre ganger og ikke har funnet noen interesse av siden(annet enn at man var pen nok til å bli akseptert)