Har Autowin klart oppdraget sitt?

Started by Andreas GV, May 24, 2012, 15:29:42 PM

Previous topic - Next topic

Hopefull

bare pust ut og slapp av du klarer d helt fint, bare stress ned litt, har trua på deg :)

Rebound

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 22:55:15 PM
Faen... Opphentingen har virkelig begynt. 2 personer som hater meg nå...

Mitt forslag er å ro deg ned litt, du maser fælt. Generelt blir masete mennesker dårlig likt. Uansett så har du klart oppdraget, uavhengig av hva folk stemmer på pollen, jeg tror GV gutta ser at du har vært ærlig med deg selv og det er det som teller ;)

Jeagle

andreas jeg er enig i at han bør være mindre pesimistisk og mer høfelig, men mener han ikke har lært noe av oppgaven eller skjønt den
å være eller ikke være

Anugita

Quote from: Jeagle on May 24, 2012, 23:10:14 PM
andreas jeg er enig i at han bør være mindre pesimistisk og mer høfelig, men mener han ikke har lært noe av oppgaven eller skjønt den

+1


Miss Føniks

Quote from: Anugita on May 25, 2012, 03:09:34 AM
Quote from: Jeagle on May 24, 2012, 23:10:14 PM
andreas jeg er enig i at han bør være mindre pesimistisk og mer høfelig, men mener han ikke har lært noe av oppgaven eller skjønt den

+1

+2
The Phoenix always rises from the asses

Tingles

Quote from: Miss Føniks on May 25, 2012, 03:37:27 AM
Quote from: Anugita on May 25, 2012, 03:09:34 AM
Quote from: Jeagle on May 24, 2012, 23:10:14 PM
andreas jeg er enig i at han bør være mindre pesimistisk og mer høfelig, men mener han ikke har lært noe av oppgaven eller skjønt den

+1

+2

+3
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Roman

#21
Quote from: Smooth on May 24, 2012, 21:18:09 PM
Fantastisk hvor fascinerende det er å se hvordan du snur alt positivt til å bli negativt :)


Btw, jeg vil ha deg ut, hvis du lurte altså.

Ang. hvordan Andreas skal få oss rundt fingeren, jeg tror Andreas egentlig bare er et dekknavn, eller hva YURI!?  ;D

Hopp til 1.35
Be like water my friend.

Smooth

Vet ikke helt hvor flink du er i matte, men 90% er veldig bra:)

Tingles

jeg prøver igjen...hva har du lært av dette oppdraget? at du har greid å sette ord på dette betyr ikke at du har lært noe av det virker det som.. med andre ord snur jeg min stemme mot nei, med mindre du kan forklare meg hva du har lært i flere setninger og ikke bare ett ord!
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Miss Føniks

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 13:35:52 PM
Hva mener du? :o
.   I rest my case....virker ikke som du tar til deg tingene vi sier, å lærer av det. Stemner det ikke, er du dårlig på å formidle det. Derfor spørsmålet over her.
The Phoenix always rises from the asses

QueenB

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 08:36:45 AM
Hvorfor hater du meg? :'( Hvorfor vil du ha meg ut? :'( Hva har jeg gjort deg? :'(

PS. Dette ser ufattelig stygt ut... 90 % for, 10 i mot...

Kjære, søte Autowin,
det er da ingen som hater deg her! Hat er en sterk og stygg følelse som det er umulig å ha for en person man ikke har noe forhold til- og iallefall ikke en anonym 17-åring på nettet. Så slapp helt av, jeg lover at ingen hater deg. Mulig det er noen som blir irriterte over dine sinte og overnegative innlegg, og svarer sarkastisk tilbake, men ingen hater deg.
Og hvis du føler at folk er frekke, så hvorfor ikke bare ignorere dem eller svare tilbake på en måte som ikke er så dramatisk: "Å HERREGUD! ALLE HATER MEG! HVORFOR HATER DERE MEG? HVA HAR JEG GJORT?! Å SMERTE!! BUHUUUU! :'(".
Jeg kan love deg at ingen av de kjekke, kule gutta som jentene sikler over, ville ha svart på denne måten. de hadde bare : "jaja, du får mene hva du vil. ha en fin dag, a!". Prøv å tenke som en mann og ikke som en dramaqueen.

God sommerklem til deg  :-* :-* :-*
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Miss Føniks

Quote from: QueenB on May 25, 2012, 13:57:03 PM
Quote from: Autowin on May 25, 2012, 08:36:45 AM
Hvorfor hater du meg? :'( Hvorfor vil du ha meg ut? :'( Hva har jeg gjort deg? :'(

PS. Dette ser ufattelig stygt ut... 90 % for, 10 i mot...

Kjære, søte Autowin,
det er da ingen som hater deg her! Hat er en sterk og stygg følelse som det er umulig å ha for en person man ikke har noe forhold til- og iallefall ikke en anonym 17-åring på nettet. Så slapp helt av, jeg lover at ingen hater deg. Mulig det er noen som blir irriterte over dine sinte og overnegative innlegg, og svarer sarkastisk tilbake, men ingen hater deg.
Og hvis du føler at folk er frekke, så hvorfor ikke bare ignorere dem eller svare tilbake på en måte som ikke er så dramatisk: "Å HERREGUD! ALLE HATER MEG! HVORFOR HATER DERE MEG? HVA HAR JEG GJORT?! Å SMERTE!! BUHUUUU! :'(".
Jeg kan love deg at ingen av de kjekke, kule gutta som jentene sikler over, ville ha svart på denne måten. de hadde bare : "jaja, du får mene hva du vil. ha en fin dag, a!". Prøv å tenke som en mann og ikke som en dramaqueen.

God sommerklem til deg  :-* :-* :-*
Bra sakt! Er helt enig med alt QeenB sier der :)
The Phoenix always rises from the asses

Dev

Quote from: Tingles on May 25, 2012, 13:05:42 PM
jeg prøver igjen...hva har du lært av dette oppdraget? at du har greid å sette ord på dette betyr ikke at du har lært noe av det virker det som.. med andre ord snur jeg min stemme mot nei, med mindre du kan forklare meg hva du har lært i flere setninger og ikke bare ett ord!

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 13:35:52 PM
Hva mener du? :o

Enig i Tingles. Hadde det gått ann å forandre stemmen i ettertid, så hadde jeg satt den på nei inntil du forklarer hva du har lært, og tar det i bruk. Føler meg nesten litt snytt for å ha stemt for deg, da alt jeg og de andre får tilbake er syting og klaging.

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 14:15:39 PM
Nå lar vi tråden her dø ut, slik at resultatet står slikt det står, natt til Søndag. ;)
Hvorfor det? Poenget er at du skal lære av oppgaven, ikke at færrest mulig skal stemme. Gi heller de som ikke har stemt enda en grunn til å stemme ja.

Forøvrig har jeg et forslag til oppdrag 6 og 7.

6: Lage en handlingsplan som kan hjelpe deg med å bli mer populær på forumet.
7: Følge handlingsplanen. Forumbrukerne avgjør om du består oppgaven med avstemning.

Tingles

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 14:15:39 PM
Nå lar vi tråden her dø ut, slik at resultatet står slikt det står, natt til Søndag. ;)

Dette er oppskriften på feiling autowin... Sålenge du nekter å ta tak i den konstruktive kritikken folk sender din vei så kommer du aldri til å bli bedre på noe..
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.