Har Autowin klart oppdraget sitt?

Started by Andreas GV, May 24, 2012, 15:29:42 PM

Previous topic - Next topic

Rebound

Jeg foreslår en ny poll, greit nok du klarte å vise selvinnsikt i fem minutter for å plassere noen ord i noen kategorier. Men det tok ikke lange tiden før gamle Autowin var tilbake. Jeg skulle gjerne endret stemmen min til nei.

Stemning

Quote from: Rebound on May 25, 2012, 19:45:13 PM
Jeg foreslår en ny poll, greit nok du klarte å vise selvinnsikt i fem minutter for å plassere noen ord i noen kategorier. Men det tok ikke lange tiden før gamle Autowin var tilbake. Jeg skulle gjerne endret stemmen min til nei.

Er det bare meg som leser pollen som jeg gjør? Det som står er jo et spørsmål om han burde være mer x og x. Det er klart han BURDE det. Har ikke lest alt drittet men vi stemmer altså ikke over om han burde bli det? Stemmer vi på om han har blitt det? Isåfall er det rævva formulert. Det er jo ikke det som står.

Stemning

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 19:47:16 PM
Quote from: Rebound on May 25, 2012, 19:45:13 PM
Jeg foreslår en ny poll, greit nok du klarte å vise selvinnsikt i fem minutter for å plassere noen ord i noen kategorier. Men det tok ikke lange tiden før gamle Autowin var tilbake. Jeg skulle gjerne endret stemmen min til nei.

Takk for støtten din...

Og du, hvorfor tenker du automatisk at alle vil støtte deg? Det er ingen menneskerett. Jo mer man er likt, desto mer støtte kan man som regel forvente.

Stemning

Ja det ser altså ut som de fleste mener du burde bli det.


Men dette med å endre stemmen til "nei", da vil man jo mene at du ikke burde bli det. Hvordan man kan ville mene at du ikke burde bli det er beyond me.

Stemning

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 19:49:39 PM
Quote from: Stemning on May 25, 2012, 19:48:00 PM
Quote from: Autowin on May 25, 2012, 19:47:16 PM
Quote from: Rebound on May 25, 2012, 19:45:13 PM
Jeg foreslår en ny poll, greit nok du klarte å vise selvinnsikt i fem minutter for å plassere noen ord i noen kategorier. Men det tok ikke lange tiden før gamle Autowin var tilbake. Jeg skulle gjerne endret stemmen min til nei.

Takk for støtten din...

Og du, hvorfor tenker du automatisk at alle vil støtte deg? Det er ingen menneskerett. Jo mer man er likt, desto mer støtte kan man som regel forvente.

Siden dere selv sier at dette er et forum, der alle hjelper hverandre, til å bli bedre, hvor man vokser, ved tillit.

Åja.

Jeagle

Jeg stemte ja. Sett min rul nei plz
å være eller ikke være

Stemning

Quote from: Jeagle on May 25, 2012, 19:53:38 PM
Jeg stemte ja. Sett min rul nei plz

Du mener han ikke burde bli det?

Jeagle

Han har skjønt hva han må jobbe med. Men han jobber ikke med det.  Han prøver ikke og bli mer optimistisk. Og høffelig er han ikke. Så på en måte har han klar oppdraget på en annen har han mislykkes bigtime. Så da spørs det hva som er viktigst. Å sjønne eller gjøre. Så nei i mine øyne er han bare halveis der. Men i følge teksten så har han klart det derfor stemte jeg ja. God nok forklarng?
å være eller ikke være

Dev

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 19:58:42 PM
Det er egentlig opp til dere, om DERE vil at jeg skal utvikle meg som person, sjekker, personlighet, og få mer selvinnsikt.
Omvendt :)

Roman

#39
Quote from: Autowin on May 25, 2012, 19:58:42 PM
Oppdraget handlet om selvinnsikt. Jeg har selvinnsikt nok, til å forstå selv at jeg oppfattes uhøflig, og at dere vil se mer av det, når jeg vet at jeg har den ferdigheten, men dere ikke tror meg. Jeg har selvinnsikt nok til å skjønne at jeg oppfattes negativt og pessimistisk. Spørsmålet er; Vil dere forandre på det? Ja, eller Nei? Vil dere at jeg skal bli mindre pessimistisk, og mer høflig? Ja, eller Nei?

Jeg må minne om at en av premiene på oppdraget, er for meg, å få en 20 min chatt-session med Andreas GV, om hvordan jeg kan bli oppfattet mer positivt på forumet. Kanskje jeg lærer noe av det? Eller vil dere at min særegne personlighet skal fortsette å utvikle seg pessimistisk? Det er egentlig opp til dere, om DERE vil at jeg skal utvikle meg som person, sjekker, personlighet, og få mer selvinnsikt.

Det er alltid opp til deg selv. Jeg velger desverre å ignorere deg framtil du har begynt å leve i tråd med å bli mindre negativ. Dette er på grunnlag av at jeg er overbevist over at et skriftlig medium, som et internett forum, ikke påvirker deg nok. Derfor vil min mening ikke nå gjennom til deg. Det du trenger er påvirkning på flere plan, ute i det virkelige liv.
Sorry Mack.
Be like water my friend.

QueenB

kom igjen, da folkens. Gi han litt positiv feedback, nå da. :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Tingles

Quote from: Stemning on May 25, 2012, 19:47:09 PM
Quote from: Rebound on May 25, 2012, 19:45:13 PM
Jeg foreslår en ny poll, greit nok du klarte å vise selvinnsikt i fem minutter for å plassere noen ord i noen kategorier. Men det tok ikke lange tiden før gamle Autowin var tilbake. Jeg skulle gjerne endret stemmen min til nei.

Er det bare meg som leser pollen som jeg gjør? Det som står er jo et spørsmål om han burde være mer x og x. Det er klart han BURDE det. Har ikke lest alt drittet men vi stemmer altså ikke over om han burde bli det? Stemmer vi på om han har blitt det? Isåfall er det rævva formulert. Det er jo ikke det som står.

Jeg syns pollen er litt dårlig formulert i forhold til oppdraget, oppdraget er generell selvinnsikt. Han greide å sette ord på hva folk trodde om han, men han viser ingen tegn til å ta det inn over seg eller ville gjøre noe med det. Det hjelper ikke å gjøre en oppgave hvis du ikke skjønner hvorfor du gjør det.

Derfor er min stemme snudd til nei!

Autowin: Vi bruker tid for å gi deg tankemåter for å ha det bedre, når du snur alt vi sier til noe negativt er det direkte fornærmende.
Du sier at det er vi som taper på at du ikke utvikler deg? Det er ingen av oss som må leve med deg, og frem til du greier å bli litt mindre selvsentrert er det mest sannsynlig ingen som vil gå ut med deg...

Den siste kommentaren der er kanskje litt krass, men det er viktig at du ser det at det kun er DU som taper på å være negativ til alt.

Du har fått mange, mange, mange tips på hvordan du kan forbedre deg og det er veldig små endringer.

mvh. Tingles! :)

I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

woop

Quote from: Autowin on May 25, 2012, 22:25:07 PM
Les det jeg skrev over svaret ditt. Jeg aksepterer avgjørelsen din og respekterer den.
Nå fikk du et "Ja" fra meg, forsett slik :)

Stemning

Quote from: Tingles on May 25, 2012, 22:21:44 PM
Quote from: Stemning on May 25, 2012, 19:47:09 PM
Quote from: Rebound on May 25, 2012, 19:45:13 PM
Jeg foreslår en ny poll, greit nok du klarte å vise selvinnsikt i fem minutter for å plassere noen ord i noen kategorier. Men det tok ikke lange tiden før gamle Autowin var tilbake. Jeg skulle gjerne endret stemmen min til nei.

Er det bare meg som leser pollen som jeg gjør? Det som står er jo et spørsmål om han burde være mer x og x. Det er klart han BURDE det. Har ikke lest alt drittet men vi stemmer altså ikke over om han burde bli det? Stemmer vi på om han har blitt det? Isåfall er det rævva formulert. Det er jo ikke det som står.

Jeg syns pollen er litt dårlig formulert i forhold til oppdraget, oppdraget er generell selvinnsikt. Han greide å sette ord på hva folk trodde om han, men han viser ingen tegn til å ta det inn over seg eller ville gjøre noe med det. Det hjelper ikke å gjøre en oppgave hvis du ikke skjønner hvorfor du gjør det.

Derfor er min stemme snudd til nei!

Autowin: Vi bruker tid for å gi deg tankemåter for å ha det bedre, når du snur alt vi sier til noe negativt er det direkte fornærmende.
Du sier at det er vi som taper på at du ikke utvikler deg? Det er ingen av oss som må leve med deg, og frem til du greier å bli litt mindre selvsentrert er det mest sannsynlig ingen som vil gå ut med deg...

Den siste kommentaren der er kanskje litt krass, men det er viktig at du ser det at det kun er DU som taper på å være negativ til alt.

Du har fått mange, mange, mange tips på hvordan du kan forbedre deg og det er veldig små endringer.

mvh. Tingles! :)


MEN JEG SKJØNNER IKKE; når du stemmer nei på pollen sier du at du "Ikke syns han bør bli mindre pessimistist og mer høflig." Det er INGEN som kan mene at han ikke burde det? Han burde jo bli det!!?? SKJØNNER IKKE NOE ÆÆÆÆÆÆÆÆ :o

Jeg er igjen overbevist om at enten dere misforstår pollen, eller at det er noe jeg ikke har skjønt.

Lars GV

Quote from: Autowin on May 26, 2012, 08:40:47 AM
Spørsmålet igjen, er enkelt og greit. Vil dere at jeg skal bli MINDRE pessimistisk og MER høflig? Ja eller Nei. Punktum Finale.

Dette er riktig.

I oppdraget står det at innergame skal begynne å bygges, og som det så fint heter, Roma ble ikke bygget på en dag. Hensikten var ikke å få til mest mulig i ett oppdrag.

Pollen handler bare om dere er enige i kategoriseringen hans, at han burde bli mindre pessimistisk og mer høflig. Oppdraget starter helt enkelt med å legge ting til rette.
Motstand skaper smerte. Aksept skaper frihet.

Oppdragelse slutter ikke når du flytter hjemmeifra, det er da den virkelig begynner.