Har Autowin klart oppdraget sitt?

Started by Andreas GV, May 24, 2012, 15:29:42 PM

Previous topic - Next topic

Roman

#45
QuoteMEN JEG SKJØNNER IKKE; når du stemmer nei på pollen sier du at du "Ikke syns han bør bli mindre pessimistist og mer høflig." Det er INGEN som kan mene at han ikke burde det? Han burde jo bli det!!?? SKJØNNER IKKE NOE ÆÆÆÆÆÆÆÆ :o

Jeg er igjen overbevist om at enten dere misforstår pollen, eller at det er noe jeg ikke har skjønt.

Som en av flere tråder i det siste som har endt opp i et helvete av avsporinger, pga. visse faktorer, så er det ikke rart at man blir forvirra. Men jeg er enig med deg Stemning. Hvorfor stemmer folk nei, når
Quotenår du stemmer nei på pollen sier du at du "Ikke syns han bør bli mindre pessimistist og mer høflig." Det er INGEN som kan mene at han ikke burde det? Han burde jo bli det!!??

For å definere hva som er hva, tror jeg at vi må tilbake til essensen av tråden. Og tråden sier selv at JA=Han trenger forandring, NEI=Han er fin slik han er.

Det blir litt feil å trekke "JA" stemmen sin, og endre den til å bli en "NEI" stemme, hvis vi vil at gutten skal utvikle seg.

Så ja..denne tråden er full av motsetninger....





Be like water my friend.

Jeagle

Quote from: Autowin on May 26, 2012, 09:11:19 AM
Quote from: Lars GV on May 26, 2012, 08:55:05 AM
Quote from: Autowin on May 26, 2012, 08:40:47 AM
Spørsmålet igjen, er enkelt og greit. Vil dere at jeg skal bli MINDRE pessimistisk og MER høflig? Ja eller Nei. Punktum Finale.

Dette er riktig.

I oppdraget står det at innergame skal begynne å bygges, og som det så fint heter, Roma ble ikke bygget på en dag. Hensikten var ikke å få til mest mulig i ett oppdrag.

Pollen handler bare om dere er enige i kategoriseringen hans, at han burde bli mindre pessimistisk og mer høflig. Oppdraget starter helt enkelt med å legge ting til rette.

Her er en ganske grei forklaring av Lars. Tolk det som dere vil. Stem hva dere vil.

det der er vel noe av greien, du trenger ikke skrive det der. så derfor la vær.
du er vel uansett over limiten av antal inn legg til oppdraget var ferdig:p
å være eller ikke være

Smooth

Tror vi har fått med det i de siste 20 innleggene du har forklart oss hva premien din er og hvordan du vinner :)

Roman

Jeg klarer ikke å dy meg:
Så du representerer hele den menneskelige utviklingen? OH MY FUCKING GOD!! Livet handler seriøst ikke bare om deg Autowin, JEEZ!!!!
Be like water my friend.

Roman

#49
Men skjønner du ikke, du skal alltid fremstå som en jævla helt og bedreviter. Og det gjør meg så utrolig oppgitt, fordi vi deler på samme forum, så jeg blir nødt til å se hva du skriver.

Anyways, det er fint vær og sol, kos deg i skyggen.
Be like water my friend.

Anders GV

Quote from: Autowin on May 26, 2012, 12:04:54 PM
Dette skulle vært en tråd uten ETT eneste innlegg, utenom åpningsinnlegget, hvor man BARE skulle stemme.

Men dere inviterer jo til samtale her, da.
Det er jo du selv som stiller de 50 første spørsmålene i denne tråden.

Chuck Baz

Quote from: Autowin on May 26, 2012, 12:04:54 PM
Takk for negativiteten. Dette er jo en tråd om meg. Hvorfor skal du absolutt skrive her?
90% av de andre trådene er det DU som har skrevet i uten noe konstruktivt å komme med, slapp av, nyt sola :)