Har Autowin klart oppdraget sitt?

Started by Andreas GV, May 24, 2012, 15:29:42 PM

Previous topic - Next topic

Andreas GV

Er du enig i at Autowin burde være mindre pessimistisk og mer høflig?

(Denne pollen er en del av dette oppdraget: http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2533.0 )

Andreas GV

3 dager.

Og ja, du kan gi deg selv en stemme :)

Koraboros

Jeg synes takknemlig er mer viktig enn høflig. Hvis tolmodig hadde vært et alternativ, så skulle det også kommet før høflig. Så jeg stemte nei. Men alt i alt synes jeg det var bra besvart på det meste, bra jobba :)

Koraboros

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 18:52:30 PM
Quote from: Koraboros on May 24, 2012, 18:04:32 PM
Jeg synes takknemlig er mer viktig enn høflig. Hvis tolmodig hadde vært et alternativ, så skulle det også kommet før høflig. Så jeg stemte nei. Men alt i alt synes jeg det var bra besvart på det meste, bra jobba :)

Høflig er en SAMLEBETEGNELSE, der ordet Takknemlig, er SPESIFIKT.
Godt observert. La meg presisere: Jeg synes takknemlig er mer viktig enn hele resten av høflig tilsammen.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 18:59:55 PM
Quote from: Koraboros on May 24, 2012, 18:58:36 PM
Quote from: Autowin on May 24, 2012, 18:52:30 PM
Quote from: Koraboros on May 24, 2012, 18:04:32 PM
Jeg synes takknemlig er mer viktig enn høflig. Hvis tolmodig hadde vært et alternativ, så skulle det også kommet før høflig. Så jeg stemte nei. Men alt i alt synes jeg det var bra besvart på det meste, bra jobba :)

Høflig er en SAMLEBETEGNELSE, der ordet Takknemlig, er SPESIFIKT.
Godt observert. La meg presisere: Jeg synes takknemlig er mer viktig enn hele resten av høflig tilsammen.

Men Takknemlig er jo en DEL av Høflig. Hvorfor ikke bare ta Høflig, da? Vil du ha meg ut? :-[
Nettopp fordi takknemlig er mer spesifikt gir det en riktigere beskrivelse av hva jeg synes.

Nei, jeg vil ikke ha deg ut. Jeg tror du overlever en minusstemme - og dessuten, du blir ikke permabannet av å tape denne runden. Ikke overdramatiser så mye :)

Jeg leste forresten reglene for konkurransen litt nøyere, og oppdaget at jeg trodde kriteriene var strengere enn de er. Så jeg skulle egentlig ha stemt ja.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 19:23:05 PM
Strålende for meg. Hvis det blir èn i forskjell, ved negativ stemming til slutt...
Haha, du overdramatiserer igjen. Det er ikke sjans i havet at du taper denne :)

SpantaX

Det er 30 stykker som syntes du gjorde en bra jobb!

Hvorfor fokuserer du på den ene som stemte nei??

Vær litt stolt, slå deg på brystet og si: I AM THE MAN!!
"Don't trust quotes on the Internet" - Abraham Lincoln.

Koraboros

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 19:50:40 PM
30 stykker ønsker at jeg skal bli mer positiv = 30 stykker syns jeg er negativ. DET er IKKE positivt.
Men Autowin da, alle har positive og negative sider. Å få bekreftet noen av de er ikke negativt. Å få bekreftet at man ikke har noen positive sider ville vært negativt.

Toshi

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 18:59:55 PM
Quote from: Koraboros on May 24, 2012, 18:58:36 PM
Quote from: Autowin on May 24, 2012, 18:52:30 PM
Quote from: Koraboros on May 24, 2012, 18:04:32 PM
Jeg synes takknemlig er mer viktig enn høflig. Hvis tolmodig hadde vært et alternativ, så skulle det også kommet før høflig. Så jeg stemte nei. Men alt i alt synes jeg det var bra besvart på det meste, bra jobba :)

Høflig er en SAMLEBETEGNELSE, der ordet Takknemlig, er SPESIFIKT.
Godt observert. La meg presisere: Jeg synes takknemlig er mer viktig enn hele resten av høflig tilsammen.

Men Takknemlig er jo en DEL av Høflig. Hvorfor ikke bare ta Høflig, da? Vil du ha meg ut? :-[

Drit i å være høflig, det er i takknemlighet verdien ligger. Og det mer verdi du gir, det mer får du tilbake. Det er fra takknemlighet du gir gode komplimenter også; "Du er så flink til dette!", "Du ser så utrolig fin ut!".

Kult nok å være høflig, men gjør det bare om du har lyst. Vær litt selvstendig og finn ut hvorfor du gjør ting.

Smooth

Fantastisk hvor fascinerende det er å se hvordan du snur alt positivt til å bli negativt :)

Smooth

Det er ikke fysisk mulig, du kan ikke ta på forumet med fingeren :) heller ikke følelser kan du fysisk ta på.

Du får vel en bakgrunn som det står gode vibber på, eller noe.

Tingles

Det kan være en bakgrunn som du er med på å lage. En bakgrunn med bilder av alle målene i livet ditt. Et bakgrunnsbilde som motiverer ved å se på!

Det er overraskende hvor kjekt det er å ha :)
I have not failed. I've found 10,000 ways that won't work.

Rebound

Quote from: Autowin on May 24, 2012, 21:35:53 PM
Men jeg lurer på hvaslags premie, som kan gjøre at jeg blir mere populær på forumet èr... Hmmm...

Sikkert pupper, everybody love them titties!

Smooth

Herregud, ingen tvinger deg til å bruke bakgrunnen! Nervøs for hva? Hvordan skal VI vite hva slags bakgrunn det er? Og spiller det noen rolle? Det er en bakgrunn til å bruke på pcen, du blir ikke sjekkemester av å ha en slik. Du kan få motivasjonen opp. Hvorfor lage så mye styr rundt en enkel bakgrunn?

Smooth