"Normale" vs. "Superbabes"

Started by dagligvare, July 05, 2012, 10:11:42 AM

Previous topic - Next topic

dagligvare

Lik det eller ikke, det er forskjell på folk her i verden.

Noen jenter er flotte, og noen er ENDA mer flotte.

Hvordan er deres erfaringer med å sjekke opp jenter i kategorien "superheit"? Er det noen annerledes fremgangsmåte enn for "normale" jenter? 

VB

Det er hovedsaklig to store forskjeller,

1. Du selv føler deg ofte mer nervøs og er villig til å ta mer dritt fra drit fine jenter. Derfor vil du ikke fremte like attraktiv som mot en jente som du finner helt ok. Løsningen på dette er å skaffe seg masse erfaring slik at det ikke blir spesielt for deg å flørte / date kjempe pene jenter. Det blir litt som å starte fra begynnelsen igjen, start med å gå bort til dem å prate, så flørte, ta på, kysse, etc...

2. Drit fine jenter vet ofte selv at de er pene og de er vandt til at gutter godtar allslags dritt fra dem. Derfor vil de ofte (men ikke garantert) teste deg mye hardere (her snakker vi SYKE tester, noen jenter gjør de villeste ting hvis du lar de gjøre det. Eks spytte på deg), her gjelder det å holde tunga rett i munnen og ikke godta dritt. Ofte er de veldig hyggelige og snille med en gang for så å teste deg mer og mer etterhvert. En viktig ting å huske er at du får ikke jenta hvis du ikke er villig til å miste henne, altså du må være villig til å gå fra henne hvis hun oppfører seg som en tulling.

Men med det sagt gjelder ikke det siste punktet alle pene jenter, vi har alle forskjellig smak også så hvis du ikke er inn i klassisk pen / modell typen (er ikke det selv) så er det stor sjanse for at de jentene du synes er drit pene ikke tror de er så sinnssykt heite selv. Og da er det kun punkt 1 som gjelder.

tore

Quote from: VB on July 05, 2012, 10:18:52 AM

2. Drit fine jenter vet ofte selv at de er pene og de er vandt til at gutter godtar allslags dritt fra dem. Derfor vil de ofte (men ikke garantert) teste deg mye hardere (her snakker vi SYKE tester, noen jenter gjør de villeste ting hvis du lar de gjøre det. Eks spytte på deg)

Spytte på deg? Det er sant at noen vet å teste deg, men spytter hun på deg så er hun ikke helt frisk.

Du må være utrolig tafatt i utgangspunktet hvis hun tør å spytte på deg  ;D

Jeg har mener at dritfine norske jenter er ofte de mest oppegående jentene.

Roark

#3
...........

tore

Quote from: Roark on July 05, 2012, 16:10:49 PM
Nå har ikke jeg holdt på med dette så lenge, men inntrykket mitt er at de peneste jentene ofte er mer mottakelig mot å bli snakket til. Virker de som er litt mindre pene og usikre ofte er mer avvisende.

Ja, akkurat som om de er blitt vant med å bli sjekket opp. De vet hvordan det fungerer. De vet hva de skal si uansett om de er tilgjengelige eller ikke.

De som er usikre vet ikke riktig hvordan de skal reagere når de blir sjekket opp.

Carebear

Quote from: dagligvare on July 05, 2012, 10:11:42 AM
Lik det eller ikke, det er forskjell på folk her i verden.

Noen jenter er flotte, og noen er ENDA mer flotte.

Hvordan er deres erfaringer med å sjekke opp jenter i kategorien "superheit"? Er det noen annerledes fremgangsmåte enn for "normale" jenter? 

er du sikker?
http://www.0330.no/2011/05/og-ikke-nok-med-at-vi-har-mange-heite.html
- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

dagligvare

Quote from: tore on July 05, 2012, 15:58:32 PM
Spytte på deg? Det er sant at noen vet å teste deg, men spytter hun på deg så er hun ikke helt frisk.

Du må være utrolig tafatt i utgangspunktet hvis hun tør å spytte på deg  ;D

Jeg har mener at dritfine norske jenter er ofte de mest oppegående jentene.

Jeg sitter faktisk med et lignende inntrykk. Jeg er rimelig enkel i forhold til damer. Store pupper, liten rumpe og langt hår = drømmedame. Type Lene Alexandra da hun hadde pupper. Slike damer får ekstremt mye oppmerksomhet ikke minst ute på byen, og med litt alkohol innabords så kan de gå helt av skaftet. 

Zervs

Hadde aldri i verden gått med på at jente hadde spyttet på meg, uansett hvor fin hun måtte være. Good bye..

Stemning

Spytt tilbake. :)

Jeg er redd for superheite jenter.

Toshi

Jeg tror heller ikke på noen forskjell mellom normale og superbabes. Noen er flinkere til å spille på sex og utseende, mens andre ikke er det. Akkurat som noen gutter lærer seg å være kjekke lærer noen jenter seg å være hotte. Når det gjelder å sjekke dem, så har jeg nok noen fordommer mot de jentene som er dum og deilig, der jeg ser gjennom spillet. Men til gjengjeld så er det en og annen som virker gjennomført og der må jeg holde med Stemning at jeg er litt redd dem  ::) De har jo en kontroll over meg, så da må jeg jo først klare å innrømme det for meg selv før jeg klarer være ærlig med dem.. Skumle saker :)


Men spytting må da være noe av det mest nedverdigende du kan gjøre. Var en som spytta på meg på en festival i sverige for noen år siden da jeg var aleine, det ble en svartøye-reaksjon fra meg og før jeg visste ordet av det sto jeg klar til å trykke inn øynene hans med begge hender. Det skjedde ikke noe mere, så jeg regner med det hadde en effekt både på han og kompisene hans.

Jeg har ingen anelse hvilken reaksjon jeg ville hatt om ei jente hadde gjort noe sånt. Vi gutter får en redsel for vold før eller seinere nesten uansett. Og jeg kjenner dette igjen i så godt som alle gutter jeg møter, men noen jenter har den ikke. Å spytte ville nok være en typisk ting fra en sånn jente, og jeg aner ikke om vi kunne fått respekt for hverandre. Ikke tror jeg at jeg hadde giddet det om hun skulle terge på seg alt mulig rart for å teste meg videre heller. Så nei.. jeg er nok for lat for en sånn jente, selv om det kunne vært morsomt en kveld eller to.


Carebear

- Funshine Bear loves to play and tell jokes all the time, but sometimes forgets that there are times in life you must be serious.

[url="http://lolpics.se/pics/12317"]http://lolpics.se/pics/12317[/url].

Stanley

#11
.
Hvis du ikke spør, vil svaret alltid være nei.

VB

#12
Ok la meg klarere det litt, de fleste her sier at de ikke ville blitt godtatt å bli spyttet på. Og ja det er sikkert sant, hvis en pen jente bare kommer opp og spytter på deg så vil du nok bli ganske pissed. Men det som skjer er at dette kommer ofte etter at du har snakket med jenta lenge, når du er på vei hjem til en av dere eller når dere allerede er hjemme. Da kan slike syke tester komme og mange gutter siden de føler de er så veldig, veldig nære å få sex med henne vil ikke tørre å lage noen big deal ut av det. De er redd for å miste henne, men siden de ikke lager noen deal ut av det så garanterer det nesten at sex ikke skjer.

Med det sagt, spytting er et ekstremt eksempel, men det skjer. Poenget er uansett at heite jenter kan komme til å teste deg hardt på et eller annet tidspunkt, mye hardere enn andre jenter gjør fordi de vet de ofte kan komme unna med det.

Personlig har jeg aldri blitt spyttet på, men jeg har hatt jenter som plutselig begynner å slenge masse dritt til meg eller slår seg helt vrang og begynner å klage om hvor dritt livet hennes er. Jeg har derimot lest flere historier på diverse norske sjekkeforum fra gutter som har blitt spyttet på og hatt jævlige opplevelser med heite damer (eks. dama begynner å slenge dritt til han og alle andre rundt dem).

Quote from: tore on July 05, 2012, 15:58:32 PMDu må være utrolig tafatt i utgangspunktet hvis hun tør å spytte på deg  ;D

Det her har ingenting med deg å gjøre og alt med henne å gjøre. Noen jenter tørr å gjøre hva faen de føler for fordi de har erfaring med å komme unna med alt, de vil jo faktisk at du skal sette dem på plass.

tore

Quote from: VB on July 05, 2012, 22:19:32 PM
Quote from: tore on July 05, 2012, 15:58:32 PMDu må være utrolig tafatt i utgangspunktet hvis hun tør å spytte på deg  ;D

Det her har ingenting med deg å gjøre og alt med henne å gjøre. Noen jenter tørr å gjøre hva faen de føler for fordi de har erfaring med å komme unna med alt, de vil jo faktisk at du skal sette dem på plass.

Skjønner hva du mener, men går det mot formodning så langt at hun spytter på deg, har hun sikkert testet deg med andre "småtester" først.

VB

Quote from: tore on July 06, 2012, 01:54:27 AM
Quote from: VB on July 05, 2012, 22:19:32 PM
Quote from: tore on July 05, 2012, 15:58:32 PMDu må være utrolig tafatt i utgangspunktet hvis hun tør å spytte på deg  ;D

Det her har ingenting med deg å gjøre og alt med henne å gjøre. Noen jenter tørr å gjøre hva faen de føler for fordi de har erfaring med å komme unna med alt, de vil jo faktisk at du skal sette dem på plass.

Skjønner hva du mener, men går det mot formodning så langt at hun spytter på deg, har hun sikkert testet deg med andre "småtester" først.

Det skulle man tro ja... men er ikke alltid tilfelle, som jeg sa jeg har ikke opplevd å bli spyttet på. Men jeg har opplevd jenter som bare plutselig begynner med sinnssykt mye dritt, uten noen form for forvarsel.

Mulig noen av guttene som er mer erfarne enn meg her inne kan dele noen av sine erfaringer om dette emnet, er sikkert noen av de som har opplevd gale damer.