Hvem synes du er penest?

Started by QueenB, July 10, 2012, 22:06:17 PM

Previous topic - Next topic

Femininist

Enig med flere av gutta, liker ikke utseendet til noen av jentene noe særlig. Dominique ser for plastisk ut, Sabrina smiler ikke med øynene, Hege ser falsk og gammel ut, pia er "helt vanlig", Megan er pen, men det finnes andre, penere, jenter som appellerer mer.
Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

dagligvare

Megan Fox er klart penest.

Dominique:
Ikke et bra bilde. Så sur og sint ut.

Sabrina:
Meh. Unibrow-tendenser.

Hege:
Så litt sliten ut på bildet. Nachspiel?

Pia:
Ikke så heldig med det bildet. Kan se mye bedre ut. Men det er noe med henne jeg ikke klarer.

Megan Fox- post-kirurgi:
Så helt klart bedre ut før, men likevel mye penere enn de andre basert på disse bildene.

Eh

av de får hvertfall Pia stjerne i margen for å ha kul personlighet.

Toshi

Dominique er penest i mine øyne. Jeg har alltid likt Pia, hun er skikkelig digg når hun stråler.

Ellers var det slett. Bildet av Megan er helt katastrofe, fucka smil, øyne og hår. Husker ikke hvordan hun så ut "før" fra filmer..

QueenB



hun har ødelagt det vakre ansiktet sitt, selv om hun fortsatt er vakker. Why, megan, why?! :P
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Eh


Koraboros

Jeg synes de bildene er elendige for å sammenligne jentene, men jeg stemmer på Pia fordi hun ser best ut på akkurat det bildet.

Med bedre bilder tror jeg stemmen kunne falt på Dominique, Sabrina eller Megan.

--WTF?--

Quote from: QueenB on July 11, 2012, 17:37:53 PM
hun har ødelagt det vakre ansiktet sitt, selv om hun fortsatt er vakker. Why, megan, why?! :P


Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

QueenB

haha, Tupac, jo :)

Ok, oppsummering: Megan Fox har flest fans- ingen bombe. Men jeg synes det var overraskende at ikke Hege vant- trodde alle menn digget høye, blonde babes.
også overraskende at Dominique fikk så mange stemmer, ettersom hun har litt maskuline trekk.

jeg syns personlig at alle disse jentene er kjempepene, men trodde som sagt at den blonde baben ville få flest stemmer. Nå vet jg ikke om folk stemte på det beste bildet, eller peneste jenta, ikke alle bildene var like heldige, men meningn var å vise dem i en "ekte" setting. kanskje ikk den mest vitenskapelig undersøkelsen heller, men jeg var nysgjerring på hva slags type utseende gutter flest liker. 30 stemmer totalt er heller ikke representativt nok, burde ha vært minst 100 i hvertfall, men det gir en liten indikasjon.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Chuck Baz

For sen til tråden, men syns egentlig ingen av de var fine, kanskje pågrunn av bildene. Megan Fox har jo en veldig sexy kropp, men ansiktet hennes er IKKE pent. Hun blonde dama var den av dem jeg syns var penest, til tross for at hun sikkert er 15 år eldre enn resten..

QueenB

hun blonde dama er vel max 28, kanskje enda yngre på det bildet, og ikke eldre enn resten, heller yngre.  tidligere frøken norge er hun også! og eksen til Gamsten (herregud for et kallenavn).

hello photoshop:





I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Potet

Etter et kjapt bildesøk på Google er jeg ikke tvil om at jeg ville plassert Hege på sisteplass. Hun er langt ifra stygg, men temmelig gjennomsnittlig (dvs. ingen markant stygge trekk, men heller ikke noen sider ved henne som jeg vil trekke fram som smashing). Kanskje jeg som er sær, men jeg blir rett og slett litt frastøtt av å se henne på en del bilder for jeg føler hun utstråler at hun tror hun er så mye diggere enn hun egentlig er. Ikke noe galt med å ha selvtillit, men det virker ikke jeg får ikke gode vibber av utstrålingen hennes på en del bilder. Helt konkret er det enten haken (for bred), nesen eller øynene (ser veldig sliten ut) som har en tendens til å ødelegge bildene. Nå skal det sies at jeg var veldig streng. Det forsidebildet du har postet er det beste bildet jeg så av henne.

Megan Fox ser bedre ut når hun ikke har for mye sminke. Har litt bimbotakter og jeg tror hun har en forferdelig personlighet, men hun er likevel utrolig pen. Se på disse to bildene av Megan Fox og det er ikke tvil om at hun er smellvakker, photoshop++ eller ei.



Pia Tjelta er utrolig pen fra visse vinkler, men nesen hennes er ikke alltid like pen. Her er et bilde hun er utrolig fin:


Sabrina og Dominique trenger jeg bedre bilder for å bedømme. Hvorfor endte du opp med å velge disse to forresten, Queen B?  Dominique hadde pene øyne, og jeg tror hun kan være pen på andre bilder. På den bildet ser hun sur ut. Fin hudfarge. Sabrina tror jeg også kan være pen. Markerte øyenbryn har jeg ikke noe problem med så lenge de ikke er mono, noe de ikke er. Camilla Belle er et eksempel på en annen kjendis med ganske markante øyenbryn. Vil ikke akkurat si at hun er noe stygg :).
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!

tore

Quote from: QueenB on July 13, 2012, 20:03:33 PM
hun blonde dama er vel max 28, kanskje enda yngre på det bildet, og ikke eldre enn resten, heller yngre.  tidligere frøken norge er hun også! og eksen til Gamsten (herregud for et kallenavn).



Hvem er det som IKKE er eksen til Gamsten?  ;)

QueenB

#28
Quote from: tore on July 13, 2012, 22:05:27 PM
Hvem er det som IKKE er eksen til Gamsten?  ;)

Jeg. Heldigvis.

@potet, det var en spontan tråd, og bildene jeg valgte var litt tilfeldige, litt. Er ikke sånn kjempefornøyd med mine egne markerte trekk og stygge nese, så jeg fant bilder av kjendiser som har slike trekk (selv om de ikke ligner på meg i det hele tatt!)+ noen motsatte, som Hege og Megan. Kunne sikkert ha gjort det mer gjennomtenkt ift bilder, men sååå engasjert er jeg ikke... Følte meg bare spontant fjortis  :P

edit: dessuten liker jeg best å lage en avstemning dersom det er noe jeg lurer på. Hvis man bare spør, så får man 100 forskjellige svar, men blir ikke noe klokere. Jeg liker å få konkrete svar.
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Potet

Har denne tråden gjort deg noe klokere? Ikke lett å dra noen konklusjon ut ifra svarene. Markante trekk er ikke nødvendigvis negativt. Balanse og symmentri er viktig, men det er helheten i et ansikt som er viktigst - ikke enkeldeler.
Why do people say "grow some balls"? Balls are weak and sensitive. If you really want to get though, grow a vagina. Those things can take a pounding!