Hvem synes du er penest?

Started by QueenB, July 10, 2012, 22:06:17 PM

Previous topic - Next topic

tore

Quote from: QueenB on July 14, 2012, 15:54:06 PM
ananas, er ikke dette et diskusjonsforum, da?  som sagt, så var det en spontan tråd bare lurte, liksom. Og NEI, kunne ikke ha spurt noen jeg kjenner. For det første er det lame, og for det andre så hadde de ikke vært ærlige, og bare svart: DU ER KJEMPEPEN, ASS!.  Fail.

:D

Send meg et par bilder av deg selv så skal jeg være DØNN ærlig  ;)

Eventuelt så kan du sammeligne responsen du får på sukker.no med andre jenter. Legg i så fall ut flere bilder av deg selv, sånn at guttene får et inntrykk av hvor pen du egentlig er og ikke bare på det ene bildet.

I denne tråden er det flere jenter som skriver hvor mye respons de får på sukker.no. http://godevibber.no/forum/index.php?topic=2138.15

QueenB

eeh...nei. Så kleint. jeg har allerede lagt ut bilde av håret mitt og rumpa mi, og føler at jeg har brukt opp kleinhetskvoten min på forumet :P

jeg boikotter sukker.no, men fikk ca 10 originale mld hver dag da jeg var der, +/- fra dag til dag, i tillegg til hjerter/flørter --> betydde ingenting for meg.

dessuten har jeg selv skrevet i den tråden, men det er håpløst å skulle sammenligne seg selv med de andre jentene, uten å ha sett bilder av dem eller profilen, og trekke en konklusjon ut fra det. Det er lame å sammenligne seg selv med andre, uansett. + fplk har forskjellig smak, og bilder representerer ikk alltid virkleligheten osv.

tror jeg skal være prøve å være fornøyd med det jeg har :)
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

UDA

Tilbake til hva tråden handlet om: Hvem synes du er penest?

Sabrina

For meg så det ut som om hun hadde noe annet enn bare utseende. Jeg sliter skikkelig med å få jenter som "kun ser pene ut" til å være pene. Det går bare ikke.   
No brain, no pain - no pain, no gain

Stemning

Jeg syns det er alt for få slående vakre damer der ute. Ansiktet er definitivt viktigst for meg, men jeg har hittil tilgode å treffe en jente med slående vakkert ansikt uten bra kropp. Tror nesten man må være i bra form for at ansiktet skal være skikkelig bra. Mulig lite flatterende kropper bare gjør noe med min oppfatning av ansiktet.

Omvendt har jeg sett en del av dog, altså skikkelig bra kropp men uten ansikt som står i stil.

Og så, om man tenker på muligheter for et videre forhold med jenten må hun jo være passe kul, søt og smart også... og da lukes ut 80 % av de få jentene som har utseende med seg. Så skal hun være singel, OG like meg... ;) Og vi sitter igjen med hva, 1 %? 0,1 % av jenter? Nei, ikke rart jeg er singel.  ???  ;)

--WTF?--

Quote from: QueenB on July 16, 2012, 10:40:42 AM
jeg boikotter sukker.no, men fikk ca 10 originale mld hver dag da jeg var der, +/- fra dag til dag, i tillegg til hjerter/flørter --> betydde ingenting for meg.

Ikke så rart, der er det jo bare streitinger.  ;)
Date only grown-ups. If you're not a grown-up, fix that first.

QueenB

I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Voltaire

Dominique, men egentlig ingen av dem. Den dama Claw postet var jo flott ;)

tore



Er det en Q-tip som ligger begravd inni øret hennes?

Jeagle

Quote from: QueenB on July 10, 2012, 22:31:13 PM
post et bilde av din type, da. Men det må ikke være et photoshoppet magasinbilde, men mer paparazzi eller naturlig avis-bilde.



er det greit nok? denne jenta liker jeg:D
å være eller ikke være

Dev

#54
Stjeler litt fra bloggen.



Synes hu ser sykt sexy ut, og så vidt jeg kan se er det ikke noe sminke eller andre triks der.

Kan også legge at om jeg skulle beskrevet drømmejenta så vil hun ikke bli seendes slik ut, så det gutter sier betyr lite med mindre dem ser bilde.

Stemning

Terje Haakonsen har skutt gullfuglen.  8) En sånn vil jeg ha.


Koraboros

Paint-magi: Jeg ville valgt fin kropp og stygt ansikt. Så får hun bare finne seg i at jeg ser mer på rumpa hennes enn øynene :)

Dev: Jeg tror det er noe mascara, øyenskygge, muligens lebestift inne i bildet, og hun har sannsynligvis gjort noe med øyenbrynene. Men ja, hun hadde sett bra ut uten sminke og.

bareAre

Syns et pent ansikt kan veie opp for mye annet :) Men litt ekstremt på det bildet der...

Roman

#58
Quote from: Stemning on July 16, 2012, 15:35:06 PM
Jeg syns det er alt for få slående vakre damer der ute. Ansiktet er definitivt viktigst for meg, men jeg har hittil tilgode å treffe en jente med slående vakkert ansikt uten bra kropp. Tror nesten man må være i bra form for at ansiktet skal være skikkelig bra. Mulig lite flatterende kropper bare gjør noe med min oppfatning av ansiktet.

Omvendt har jeg sett en del av dog, altså skikkelig bra kropp men uten ansikt som står i stil.

Og så, om man tenker på muligheter for et videre forhold med jenten må hun jo være passe kul, søt og smart også... og da lukes ut 80 % av de få jentene som har utseende med seg. Så skal hun være singel, OG like meg... ;) Og vi sitter igjen med hva, 1 %? 0,1 % av jenter? Nei, ikke rart jeg er singel.  ???  ;)

1+

Og etter litt ettertanke, så ville jeg ha valgt Hege.
Hun ser alminnelig pen ut, dog ser hun noe eldre ut, but I love my Cougars! =)
Hege ser også veldig frisk ut = virker som hun har gode gener, mtp. huden.
Hun har også O.K nesesymmetri ut fra min standard.

Ansikt > kropp,
men helst begge deler :)
Be like water my friend.