Hvem synes du er penest?

Started by QueenB, July 10, 2012, 22:06:17 PM

Previous topic - Next topic

QueenB

njaaa, vet ikke. Litt. ble som sagt litt overrasket over resultatet (sett bort fra Megan Fox). Eneste som nevnte noe om stygge neser, var deg :P

Enig med deg, men komplekser har vi alle. Helheten er klart viktigst, og jeg er stort sett fornøyd med meg selv, men ikke alltid. Og hadde jeg valgt scarlett johansen istedenfor Hege, så hadde resultatet muligens blitt helt annerledes.

uansett så får jeg inntrykk av at gutter bryr seg mest om kroppen, og mindre om ansiktet...
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Claw

Quote from: QueenB on July 13, 2012, 23:05:10 PMuansett så får jeg inntrykk av at gutter bryr seg mest om kroppen, og mindre om ansiktet...

Nope. Det er helheten som teller. Pent ansikt på stygg kropp og omvendt funker ikke.

dagligvare

Quote from: Claw on July 13, 2012, 23:25:40 PM
Quote from: QueenB on July 13, 2012, 23:05:10 PMuansett så får jeg inntrykk av at gutter bryr seg mest om kroppen, og mindre om ansiktet...

Nope. Det er helheten som teller. Pent ansikt på stygg kropp og omvendt funker ikke.

De fleste av mine kompiser og meg selv er 100 % enige om at kroppen betyr mest. En stram kropp og veldreid rumpe kan veie opp for ganske mye.

Claw

Altså det spørs jo da. Så lenge ansiktet er gjennomsnittlig kan selvfølgelig kroppen trekke mye opp.
Men om du ikke tåler å se henne i øya skal det en syk kropp til for å gjøre opp for det. Men nå kan jeg bare snakke for meg selv og mine kompiser.

Spørs vel også litt hva man ser etter. For å bare hooke opp er kropp viktigst. Skal man bruke mer tid med noen må hele pakka være bra.

Dev

Jeg blir mye mer attracted av pene ansikter enn pen kropp. Så lenge kroppen ikke er kjempe dårlig så har den lite å si om ansiktet er pent. Pen kropp har null å si om jeg ikke liker ansiktet.

Chuck Baz

Quote from: Dev on July 14, 2012, 09:59:43 AM
Jeg blir mye mer attracted av pene ansikter enn pen kropp. Så lenge kroppen ikke er kjempe dårlig så har den lite å si om ansiktet er pent. Pen kropp har null å si om jeg ikke liker ansiktet.
x2, ansiktet som fanger oppmerksomheten, andre er at hun er tynn,tredje er hårfarge, fjerde er rumpe, femte er pupper. :)

QueenB

ananas, er ikke dette et diskusjonsforum, da?  som sagt, så var det en spontan tråd bare lurte, liksom. Og NEI, kunne ikke ha spurt noen jeg kjenner. For det første er det lame, og for det andre så hadde de ikke vært ærlige, og bare svart: DU ER KJEMPEPEN, ASS!.  Fail.

:D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Spaniard

Quote from: QueenB on July 13, 2012, 23:05:10 PM
njaaa, vet ikke. Litt. ble som sagt litt overrasket over resultatet (sett bort fra Megan Fox). Eneste som nevnte noe om stygge neser, var deg :P

Enig med deg, men komplekser har vi alle. Helheten er klart viktigst, og jeg er stort sett fornøyd med meg selv, men ikke alltid. Og hadde jeg valgt scarlett johansen istedenfor Hege, så hadde resultatet muligens blitt helt annerledes.

uansett så får jeg inntrykk av at gutter bryr seg mest om kroppen, og mindre om ansiktet...

Ikke helt enig der altså ! Jeg pleier å se på ansiktet først, hvis det ikke faller i smak så hjelper det ikke at jenta har en digg kropp  :)

Eh

Dilemma: Måtte du leve resten av livet ditt med denne personen, ville du hatt:

Ei/en med stygt fjes og rålekker kropp eller ei/en med kjempefint fjes og en forferdelig stygg kropp?

Claw

Quote from: Eh on July 14, 2012, 16:31:25 PM
Dilemma: Måtte du leve resten av livet ditt med denne personen, ville du hatt:

Ei/en med stygt fjes og rålekker kropp eller ei/en med kjempefint fjes og en forferdelig stygg kropp?

Da er det på tide med Claws grensesprengende Paint-skills!

Velger du alternativ A eller alternativ B?


Claw

Jeg må si hun til venstre hadde en veldig sjarmerende nese, mens hun andre har jo store pupper! Ikke lett å velge her nei.

Dev

#41
Akkurat der tror jeg nesten jeg hadde valgt hu til venstre, om jeg MÅTTE velge. Om jeg først MÅ leve med en jente så kunne jeg likegjerne putte en hette over hele holde hennes og klippe hull til nese, munn og øyer.

Litt mer stress å gjøre noe lignende med kroppen. Jeg tipper at om man MÅ leve med henne resten av livet så er det fordi menneske er en døende rase og man må formere seg? Isåfall er det frivillig å røre munnen, imotsetning til det nedre hullet.

QueenB

LOL! for det finnes jo ingen mellomting! :D
I don't want to talk like you. I don't want to live like you. I'm going to be like me.

Femininist

Skrap litt på en feminist, og du vil finne en kvinne som lengter etter å være et seksualobjekt. Forskjellen er bare at det ikke er det eneste hun lengter etter.

Dev

Quote from: QueenB on July 14, 2012, 15:54:06 PM
ananas, er ikke dette et diskusjonsforum, da?  som sagt, så var det en spontan tråd bare lurte, liksom. Og NEI, kunne ikke ha spurt noen jeg kjenner. For det første er det lame, og for det andre så hadde de ikke vært ærlige, og bare svart: DU ER KJEMPEPEN, ASS!.  Fail.

:D
En ting du kan gjøre er å finne en litt usikker gutt, gå bort til han uten å si noe og se om han rødmer eller ikke. Det er viktig å ikke si noe fordi en veldig usikker gutt vil rødme uansett da.