En av mine siste sticking points: Ikke forlat settene!

Started by hieroglyphics, November 24, 2012, 02:31:10 AM

Previous topic - Next topic

hieroglyphics

Heeey boys!

Er det mange fra Stavanger her? Send meg en melding!

Som tittelen sier; Ikke forlat settene. En av mine sticking points den siste tiden har vært å gå tilbake til settene flere ganger og å SKAPE situasjonen og ikke reagere til andre.

Tidligere så analyserte jeg alt og alle. Jeg var desperat etter IOIs og hvis jeg ikke så noen tenkte jeg at hun ikke var interessert. Big fucking mistake. Når man hele tiden ser etter tegn til tiltrekning lar man seg påvirke av situasjonen, i stedet for å SKAPE situasjonen.

Føler du deg igjen? Jeg tror alle har vært der en eller annen gang.

Ved å analysere menneskene og situasjonen rundt seg lever man ikke i nuet. Man er i hodet sitt. Man er ikke tilstede. Og aller viktigst; mennesker er syyykt forskjellige. Hun DIGGER deg selv om hun ikke viser IOIs. En annen side av mynten er at hun kanskje ikke kjenner deg godt nok enda og trenger litt tid for å åpne seg opp. Dere skulle bare visst hvor mange sett jeg har forlatt fordi hun ikke virket interessert etter 5 minutter.

Når man analyserer dama er man reaktiv til henne. Man styrer ikke showet, "Jeg må ha 3 IOIs før jeg kysser henne!"

Vel, du styrer showet. Du er mannen. Du skaper situasjonen, du reagerer ikke etter den. Andre reagerer til deg.


Hvis du prøver å kysse henne og hun snur seg: No big deal, så lenge du ikke gjør det om til en big deal. Bare lat som ingenting og snakk videre. Hvis hun enda står ved siden av deg har du dobla tiltrekningen hun har for deg fordi du viser at du går etter det du vil ha, og du unnskylder ikke deg selv fordi du gjør det heller.


Enjoy the weekend! :)