Did I blow it? - Yes, I did

Started by Hank Jennings, September 13, 2013, 00:53:58 AM

Previous topic - Next topic

The Stig

Quote from: MaleOslo on August 27, 2015, 12:43:41 PM
couchsurfing

Mulig jeg avsporer debatten litt, men couchsurfing har jeg også drevet med.

Har du truffet noen damer du liker der?

Utenlandske kvinner er på mange måter forskjellige fra norske, så synes det er veldig bra å få litt forandring av sosial omgang med jenter.

Har drevet med det i 8 år, men alltid hatt dame,så aldri brukt det for å sjekke damer. Det er også en veldig vanskelig sak egentlig. Jenter kommer og bor hos meg, og er mine gjester. Det siste jeg vil er at de skal føle seg ukomfortable,eller utrygge med meg. Jeg har hørt om menn som bare legger seg i sengen med jentene og forventer sex fordi de er så greie å la dem bo i kåken sin...det er litt psycho.
De fleste damer som bruker det har med en mann,eller en venninne. Men forrige uke hadde jeg noen enslige jenter på besøk 3 dager på rad. Søte,unge jenter som jeg gjerne ville prøvd meg på...men annet enn å insinuere ting med kroppspråk så gjorde jeg ikke så mye, selv om hun ene fra Polen sikkert hadde vært med på noe. Det er ikke så lett....kan eventuelt håpe på at damen tar initiativ, men da tror jeg man må vente lenge,damer tar aldri initiativ til noe.  En annen CS som jeg snakket med sa at russiske og polske jenter stort sett er med på det meste....
Nå ser det ut som jeg får en ukrainsk jente på besøk til helgen...så får se...kanskje jeg sjarmerer henne i senk..haha...
bye bye comfort zone.Just die already.

Love

Quote from: Dr.Stigen on August 27, 2015, 09:40:52 AM
Quote from: piken on August 26, 2015, 23:07:40 PM
Quote from: Josep_ on August 26, 2015, 21:22:19 PM
Noen ganger skulle jeg ønske at man kunne velge sexualitet. Hadde vært sååå mye enklere å vært bi/homofil. Lol.

Haha. Det er nok minst like mye "drama" i likekjønnede relasjoner og dette varierer i tillegg med personligheter. Tilogmed personer som selv mener de ikke lager drama kan ofte bidra til det. Tror du legger litt for mye i hva "spill" betyr rett og slett. Mennesker er forskjellige og ulike "taktikker" fungerer på ulike individer, men det er likevel noen fellestrekk du kan bruke for å bli god til å sjekke. Skjønner godt at det er frustrerende iblant, men fokuser på det du kan gjøre noe med: nemlig deg selv ;) (og da mener jeg ikke at du skal forandre hele personligheten din, men det er garantert noen ting du bør jobbe med her .. )

Jeg driver med couchsurfing og hadde en homse i leiligheten min forrige uke.Det var litt morsomt å snakke med ham.Slik han forklart det var akkurat slik jeg så for meg at verden som homse var. Hvis han ville pule, så kunne han fint ha en fremmed mann i leiligheten sin innen en time. Internett er fantastisk!
Han var en mann i 40-årene med gjennomsnittlig utseende. Han hadde en sånn Tinder-bare-for-homser app på telefonen, og han fortalte meg at en gang når han kom til en ny storby så fikk han over 150 meldinger på 24 timer fra menn(mange kjekke) som hadde lyst å pule,og det var ingen som gikk rundt grøten.
Han prøvde seg på meg også...men jeg har ikke en homofil celle i kroppen min,så det gikk ikke noe særlig.

Haha, ikke rart noen bytter lag:)
tror at dersom damer hadde oppført seg sånn hadde de fått et dårlig rykte ;D

Josep_

#47
Quote from: piken on August 27, 2015, 08:43:41 AM
Kan sitte her og diskutere dette i evigheter, uten å komme noen vei. Men jeg mener at du farger verden litt for mye med dine forventinger om at jenter skal tolkes opp og ned. Mange gutter jeg har datet har trodd at alt jeg sier og gjør skal tolkes opp og ned i mente bare fordi jeg er jente - og da mener jg at man bidrar til minst like mye forvirring i "spillet".

I tillegg synes jeg det er litt urettferdig hvilke merkelapper vi setter på menn og kvinner. Er en mann usikker på om han er klar for et forhold så sies det at han ikke er klar for å binde seg osv, mens dersom det er ei jente som er usikker så bøir hun beskyldt for å spille spill og hard to get ...

*rant ferdig*

Kanskje du har rett. Kanskje jeg er rask til å tenke at de fleste er sånn. Men jeg har nå opplevd at hittil, av alle damer jeg har møtt, så har bare 10% vært helt ærlige. Og jeg vet at flere har spilt spill. Av menn som har fattet interesse har det vært 100%, og gjort det motsatte av å spille spill. Så jeg kan si at jeg er farga av mine tidligere erfaringer mer enn hva jeg hører om andre.

Quote from: MaleOslo on August 27, 2015, 12:43:41 PM
couchsurfing

Mulig jeg avsporer debatten litt, men couchsurfing har jeg også drevet med.

Har du truffet noen damer du liker der?

Utenlandske kvinner er på mange måter forskjellige fra norske, så synes det er veldig bra å få litt forandring av sosial omgang med jenter.

Jeg har også drevet med couchsurfing, og ble forelska i ei i australia en gang som var i et åpent forhold. Hun likte meg, men jeg syntes det var for rart når hun data to andre. Hun var nå iallefall åpen og klar, så hun utgjør en av de i tiprosentsbolken jeg skrev om :P

Love

Quote from: Josep_ on August 27, 2015, 15:12:32 PM
Quote from: piken on August 27, 2015, 08:43:41 AM
Kan sitte her og diskutere dette i evigheter, uten å komme noen vei. Men jeg mener at du farger verden litt for mye med dine forventinger om at jenter skal tolkes opp og ned. Mange gutter jeg har datet har trodd at alt jeg sier og gjør skal tolkes opp og ned i mente bare fordi jeg er jente - og da mener jg at man bidrar til minst like mye forvirring i "spillet".

I tillegg synes jeg det er litt urettferdig hvilke merkelapper vi setter på menn og kvinner. Er en mann usikker på om han er klar for et forhold så sies det at han ikke er klar for å binde seg osv, mens dersom det er ei jente som er usikker så bøir hun beskyldt for å spille spill og hard to get ...

*rant ferdig*

Kanskje du har rett. Kanskje jeg er rask til å tenke at de fleste er sånn. Men jeg har nå opplevd at hittil, av alle damer jeg har møtt, så har bare 10% vært helt ærlige. Og jeg vet at flere har spilt spill. Av menn som har fattet interesse har det vært 100%, og gjort det motsatte av å spille spill. Så jeg kan si at jeg er farga av mine tidligere erfaringer mer enn hva jeg hører om andre.

Quote from: MaleOslo on August 27, 2015, 12:43:41 PM
couchsurfing

Mulig jeg avsporer debatten litt, men couchsurfing har jeg også drevet med.

Har du truffet noen damer du liker der?

Utenlandske kvinner er på mange måter forskjellige fra norske, så synes det er veldig bra å få litt forandring av sosial omgang med jenter.

Jeg har også drevet med couchsurfing, og ble forelska i ei i australia en gang som var i et åpent forhold. Hun likte meg, men jeg syntes det var for rart når hun data to andre. Hun var nå iallefall åpen og klar, så hun utgjør en av de i tiprosentsbolken jeg skrev om :P

Hva mener man med ærlig da?
Det er ikke så mange som snakker rett fra levra, og i det de gjør det så kan det bli litt rart som du sier...
(Det er noe jeg synes er vanskelig f.eks. med nettprofiler: man vet ikke helt hva man er ute etter, skal jeg krysse av i bokser, hva betyr det valget for andre osv )

For min del så elsker jeg jo å flørte, eller i hvert fall å sjarmere folk. Men kan jo fint være seriøs og alvorlig når det kreves. Og kan gi skikkelige svar dersom noen ber om det. Men det er ikke alltid man har en intensjon f.eks. på byen, det kan være en sosial greie der det at noen bryter inn og det blir feil osv osv. Koder/uskrevne regler finnes overalt:)

Josep_

Quote from: Love on August 27, 2015, 15:28:21 PM
Quote from: Josep_ on August 27, 2015, 15:12:32 PM
Quote from: piken on August 27, 2015, 08:43:41 AM
Kan sitte her og diskutere dette i evigheter, uten å komme noen vei. Men jeg mener at du farger verden litt for mye med dine forventinger om at jenter skal tolkes opp og ned. Mange gutter jeg har datet har trodd at alt jeg sier og gjør skal tolkes opp og ned i mente bare fordi jeg er jente - og da mener jg at man bidrar til minst like mye forvirring i "spillet".

I tillegg synes jeg det er litt urettferdig hvilke merkelapper vi setter på menn og kvinner. Er en mann usikker på om han er klar for et forhold så sies det at han ikke er klar for å binde seg osv, mens dersom det er ei jente som er usikker så bøir hun beskyldt for å spille spill og hard to get ...

*rant ferdig*

Kanskje du har rett. Kanskje jeg er rask til å tenke at de fleste er sånn. Men jeg har nå opplevd at hittil, av alle damer jeg har møtt, så har bare 10% vært helt ærlige. Og jeg vet at flere har spilt spill. Av menn som har fattet interesse har det vært 100%, og gjort det motsatte av å spille spill. Så jeg kan si at jeg er farga av mine tidligere erfaringer mer enn hva jeg hører om andre.

Quote from: MaleOslo on August 27, 2015, 12:43:41 PM
couchsurfing

Mulig jeg avsporer debatten litt, men couchsurfing har jeg også drevet med.

Har du truffet noen damer du liker der?

Utenlandske kvinner er på mange måter forskjellige fra norske, så synes det er veldig bra å få litt forandring av sosial omgang med jenter.

Jeg har også drevet med couchsurfing, og ble forelska i ei i australia en gang som var i et åpent forhold. Hun likte meg, men jeg syntes det var for rart når hun data to andre. Hun var nå iallefall åpen og klar, så hun utgjør en av de i tiprosentsbolken jeg skrev om :P

Hva mener man med ærlig da?
Det er ikke så mange som snakker rett fra levra, og i det de gjør det så kan det bli litt rart som du sier...
(Det er noe jeg synes er vanskelig f.eks. med nettprofiler: man vet ikke helt hva man er ute etter, skal jeg krysse av i bokser, hva betyr det valget for andre osv )

For min del så elsker jeg jo å flørte, eller i hvert fall å sjarmere folk. Men kan jo fint være seriøs og alvorlig når det kreves. Og kan gi skikkelige svar dersom noen ber om det. Men det er ikke alltid man har en intensjon f.eks. på byen, det kan være en sosial greie der det at noen bryter inn og det blir feil osv osv. Koder/uskrevne regler finnes overalt:)

Nei altså, jeg syntes det var bra at hun sa det som det var. Men jeg ville ikke føle meg som tredje person akkurat der :P Gjensidig flørting er gøy det. Skulle gjerne opplevd det litt mer enn jeg har.

Hva synes folk om når den man har kontakt med på nettet plutselig slutter å svare? Tilsynelatende ut av det blå? Er det liksom helt greit å begynne å ignorere noen? For min del synes jeg det er frekt og jeg blir oppgitt av det... Bedre om man sier i fra på en ordentlig måte. Synes ikke mange damer gjør det...


Love

Frekt. Men sikkert vanlig...
Har venninner som er aktive og de snakker med ganske mange. Skjønner at det kan bli vanskelig å følge opp i så fall....

Josep_

Quote from: Love on August 27, 2015, 16:24:53 PM
Frekt. Men sikkert vanlig...
Har venninner som er aktive og de snakker med ganske mange. Skjønner at det kan bli vanskelig å følge opp i så fall....

Å ja. Ja, damer har vel det motsatte problemet av mange menn online. Husker jeg fulgte med xen en halvtimes tid da hun holdt på med tinder etter at jeg hjalp henne med å sette det opp. Hu fikk match på over halvparten. Selv når hun var kresen. Helt vilt var det å se på. Mens jeg har fått match på under 1%.

bareAre

Helt vanlig det, mange gutter sveiper vel på alle og ser nøyere etterpå om match. En ting som muligens kan gjøre Tinder bedre er funksjonen hvor man bare har lov å sveipe på et visst antall personer per dag. Gutter blir mer selektive og tvunget til å prioritere. Samtidig gir det flere sjangsen. Forutsetter dog at gutter ikke kjøper premium hvor man kan sveipe på alle :p