Did I blow it? - Yes, I did

Started by Hank Jennings, September 13, 2013, 00:53:58 AM

Previous topic - Next topic

Hank Jennings

Hadde første date med en jente fra nettet i kveld. 4. jenta jeg har truffet etter jeg begynte med nettdating i sommer, og den første som faktisk så så bra ut som bildene lovet. Dritpen, og veldig kul. Følte vi hadde en god kjemi, og samtalen fløt lett hele kvelden, MEN jeg var en jævla pingle, og turte ikke eskalere i det hele tatt. Var kanskje heller ikke så flørtete. Tror jeg klarte meg bra ellers, mye øyekontakt og tror ikke jeg virket nervøs.

Ga henne en klem da vi skiltes og hun sa "vi snakkes". Det trenger jo ikke bety noe, jeg har selv slengt ut det i ren refleks før.
Tror dere jeg ødela sjansen min? Hvordan burde jeg gå frem videre?

fri90

Har du hørt noe mer fra henne etter daten?

Hank Jennings

Ja, jeg sendte henne en sms på t-banen hjem om en morsom situasjon som skjedde der. Fikk svar om at hun hadde hatt en hyggelig kveld. Så svarte hun på neste melding med "vi snakkes" igjen.

VB

Drøy minst et par dager, så inviter henne med på noe annet. Hvis hun vil så gikk ting greit, vil hun ikke så er hun ikke interessert. Mangel på eskalering trenger ikke være et problem, men mangel på seksuell spenning pleier å være et problem. Hvis du ikke klarer å lage spenning mellom dere så blir det ofte til at jenta tenker at dere ikke har "kjemi".

Hank Jennings

Takk for svar! Skal prøve det du sier. Vil en hjemmedate være en god idé, eller blir det for tidlig om man ikke har flørtet nok?

Jeg tror faktisk jeg ble litt satt ut av hvor pen hun var. Selv om jeg selv mener jeg er på samme nivå som henne utseendemessig, føltes det av en eller annen grunn urealistisk. Har alltid vært mer typen som venter på at jentene kommer til meg, og tatt litt det jeg har fått servert. Ikke turt å gå etter de jeg synes er virkelig fine.

Tips til å skape seksuell spenning, forresten?


Bozzern

Høres ut som det gikk bra i mine ører. Hør om hun vil gjøre noe en dag. Prøv kanskje å treffe henne en gang til, flørte mer og bli litt bedre kjent før du inviterer henne på en hjemmedate og kjører på? Ikke vet jeg... :P

MVP

Møt henne et sted ute, gjør et eller annet og ta henne hjem derfra..

http://www.godevibber.no/boker/godevibber_dating.pdf

:)
Feltrapporter:
[url="https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0"]https://www.godevibber.no/forum/index.php?topic=3213.0[/url]

Hank Jennings

Takk for innspill! Har en date med en annen i kveld, så skal prøve å ikke gjøre samme feilen (om hun er bra da).

Hank Jennings

Gikk litt bedre i dag! Dødssøt og kul jente. Perfekt dag for date, med Kulturnatt i Oslo (visste ikke om det engang da jeg avtalte date). Fyrverkeri og greier. Ble klining :)

Nå føler jeg jeg har et potensielt luksusproblem her.

dagligvare

Quote from: Hank Jennings on September 14, 2013, 00:47:56 AM
Gikk litt bedre i dag! Dødssøt og kul jente. Perfekt dag for date, med Kulturnatt i Oslo (visste ikke om det engang da jeg avtalte date). Fyrverkeri og greier. Ble klining :)

Nå føler jeg jeg har et potensielt luksusproblem her.

When it rains it pours.

Hank Jennings

#10
Sendte melding til første jenta (hun jeg ikke flørtet nok med) i dag og inviterte henne med på et arrangement til uka. Fikk svar ørten timer senere med "beklager sent svar" og en unnskyldning for at hun ikke kunne være med som hørtes legitim ut, men at det hørtes koselig ut. Spurte meg også om helgen min hadde vært bra.

Dårlig tegn at hun ikke kom med noe alternativ dag å finne på noe, men på en annen side hadde hun ikke trengt å skrive en så lang melding, så jeg antar at det fortsatt er muligheter.

Litt usikker på hvordan jeg skal svare. Er det lurt å kaste ballen over til henne og si noe sånt som "si fra om du vil finne på noe en annen dag", eller burde jeg igjen foreslå noe mer spesifikt? Eller bare svare på spørsmålet hennes og drøye det noen dager med ny invitasjon?

Stylish

Quote from: Hank Jennings on September 15, 2013, 22:38:20 PM
Litt usikker på hvordan jeg skal svare. Er det lurt å kaste ballen over til henne og si noe sånt som "si fra om du vil finne på noe en annen dag", eller burde jeg igjen foreslå noe mer spesifikt? Eller bare svare på spørsmålet hennes og drøye det noen dager med ny invitasjon?

Ikke kast ballen til henne. Vent en uke og foreslå en ny aktivitet. Jeg liker å foreslå film hos meg som 2 date :)

Hank Jennings

Jeg holdt på ballen, og svarte bare på spørsmålet hennes.

Ville du gått for hjemmedate selv om det var lite flørting under første date, Stylish? Føler litt at hjemmedate = sex.

Hank Jennings

Hun svarte faktisk ganske utdypende og langt, med oppfølgingsspørsmål og greier. Fortsatt vente en uke med ny invitasjon?

Maximilian

Sjekk VBs svar lenger opp...og Stylish`s svar.
Er ikke sikkert det er tapt, men drøy det ei uke og prøv evt. en siste gang.
Ikke bli sittende å tolke at du fikk et hyggelig svar med smileys osv. Kan bety noe, men trenger ikke.
Hører du noe så er det bra, gjør du ikke det så går det bra det også!

Gikk jo bra med jente 2, gjorde det ikke? Fortsett med det du driver med og ikke dvel ved den ene...