Takk for alle gode svar her folkens, ser det er mye her eg kan ta til lærdom

Quote from: dagligvareBeklager at jeg sier det, men du har en skikkelig taper-mentalitet i forhold til hele greia. Du forteller deg selv at det egentlig var best sånn, at dere egentlig har det bedre som venner osv. osv. Bullshit! Det tror du ikke på selv engang.
Skjønner godt at du ikkje trur på det

for det er nok ikkje noko eg trur på sjølv men ein forstår når ein sjølv har klart og parkere seg sjølv i "friendzone"

og dermed må ta til takke med det

Potet: Det er ikkje så alt for lenge sidan eg gjekk igjennom det så har fått mye vilje av den.. men mangler litt på den sosiale antenne delen, dvs. har noen ganger

en lei tendens til og ikkje plukke opp signalene sjølv om dei står og banker på

men som sagt dette har kommet seg sterkt med årene

Men merker eg blir litt irritert når vi drikker og hun henger med "han", tanken som går i hovudet mitt er litt sån hvorfor han?

eg kjenner ikkje han supergodt men kjenner han godt nok til og kunne plassere han, meg og en kollega og nær kompis hadde en liten diskusjon om andre kollegaer for en lengre tid tilbake og hugser godt vi begge var einige i at inntrykket han er hadde gitt oss begge var at han er den typen som skal ha en i hver hamn

Det mest morsome er at hver gang vi drikker eller er ute saman og meg og henne begynner og prate eller noe så er han der og forsvarer med ein gang, dvs. han gir sterkt utrykk for at han ikkje føler seg helt trygg rundt henne og meg.. noe eg syns er litt morsomt men samtidig veldig iriterende, føler liksom at eg ikkje han ha eit normalt forhold til henne når vi er på fest grunnet at eg føler meg "overvåket" av han

Det høres kanskje litt rart ut, kan godt være det er innbildninger frå mi si sia

for og ta et kjapt eksempel, eg inviterte henne på dansegulvet for noen helger siden, vi hadde det hyggelig og dansa, etter ca 2 låter så kommer han "snikende" ut på dansegulvet og skal liksom vise at det her var hans teretorium så bare stikk

(dreit egentlig i deg) tenkte da med meg sjølv at eg f*** ikkje skulle være den som stakk med hallen mellom beina, men etter ei stund så blei han så "kom deg vekk" irriterende at eg bare tenkte versågod også stakk eg

hun er superhyggelig når det er kun vi 2 som henger samen eller når vi henger med andre men så fort han er med så blir eg liksom "5 hjul på vogna" for han sin del.. hun er meir den "ååå hvor har du vært?!? har savna deg i heile kveld osv."
au revoir et adieu

edit:
Beklager alle smileys osv. (trodde ikkje eg brukte det så aktivt.)