Quote from: Anugita on August 14, 2012, 09:51:48 AM
Wow, SpantaX! Det der viser at det er håp for alle!
Kanskje jeg skulle lagt ut bilder og, så får jeg mer press på meg til å gjøre noe med flesket jeg og?
(Ingen mål om 6pack, bare ha tibake den flate magen min)
men hva gjør dere for å holde motivasjonen oppe under deppe-perider eller når godtesuget blir for stort, og man føler man står stille og ikke får resultater?
Takk ^^
For å holde motivasjonen min oppe så hører jeg på musikken fra rocky-filmene. Jeg ser på bilder av folk med konge kropper. Jeg leser litt på forumet på
fitnessbloggen.no. Jeg prøver å ha noen å trene med, men de gangene jeg løper alene bruker jeg en app som heter endomondo (hvor du kan konkurere mot vennene dine). Musikk som gjør deg gira til å bevege deg er heller ikke dumt. Ta bilder av deg selv og sammenlign deg selv med hvordan du så ut når du begynte. Ikke sammenlign deg med andre!
For meg var det viktigste at trening skulle være gøy! Jeg prøvde å starte med jogging, men hadde ikke motivasjon til det i starten. Men etter at jeg hadde gått på kickboxing en stund begynte jeg å jogge for å bli enda bedre til det

Når det kommer til søtsug så har jeg alltid 10 flasker med ferdigblanda FUN saft i kjøleskapet

funker også å fryse det ned hvis du vil ha en sukkerfri is i sommervarmen

Eller du kan kjøpe en energidrink som heter "Celsius" (Jeg kjøper den i sverige) Inneholder kun 10kcal i hele boksen (335ml) og den har krom i seg. (Krom skal visst hjelpe mot søtsug) (Krom fåes også i pilleform i helsekost butikker tror jeg)
Når det kommer til mat så er
diett.no et fint verktøy å bruke til kaloritelling. Hvis du ligger på rundt 500 i underskudd om dagen så kan du regne med å gå ned sånn ca en halvkilo i uka. (Dette er selvfølgelig individuellt) Bare det å ikke spise til man er mett hjelper mye. Jeg spiser bare til jeg ikke er sulten lengre