Dukka over denne sida etter og ha googla litt og tenkte at dette må jo vera den perfekte plassen og få tips og råd.
Skal prøve og skrive så kort som mulig.
edit: Blei vist ikkje så kort alikevell, men heng med.
Det begynte for nokon veker sidan ei ny dame på jobben, hun jobber i ein anna avdelig en meg men vi sees daglig for og sei det slik.
Me fekk god kontakt frå første stund. praten var samtalene gjekk lett vi har samme "Teite" humor og samme interesser.
Vi har hatt "noen" (begynner og bli en del av dem.) aftener hvor vi har sitti hos eller utenfor meg og tatt noen øl og pratet, og timene flyr, vi pleier somregel og samles ein del kollegaer på søndager og ta en etter jobbpils, da pleier vi somregel og sitte i nærheten av hverandre og prate, Hun prater da med andre kollegaer også men har lagt merke til det at hun er veldig flink til og involvere meg i samtalene, om hun sitter med noen andre og prater så kan hun plutselig snu seg og spørre meg om noe som har med den samtalen og gjøre...
For noen uker siden så fant nest sjefen og noen til at vi kunne sette i stand en grill aften hos han, vi var en 8\9 stykker, som hadde det hyggelig, jeg og hun prata som vanlig (ikkje overdrevent.) utpå kvelden etter og ha inntatt "noen" enheter over mange timer ble det til at vi startet et spill, tror det var litt tillfeldigt men meg og ho endre ivertfall opp med og sitte ved siden av hverandre under spillet. vi satt og lo av hverandre da dette spiller baserte seg på at du skulle spørre en rekke spøsmål (somregel til sidemann) hvor det ikkje er lov og svare ja og nei. så det endte jo opp med at det ble noen hysteriske morsome "samtaler" som vi begge lo godt av.
Har i ettertid fått inntrykk av at det var litt flørting fra hennes side den kvelden (uten at eg er noko expert på det.) dvs. øyekontakt og berøring av kropp. (hørtes da veldig tenårings ut.) kan sies at den ene er i er nærme 30 og den andre er nærme 40 men me er begge i samme "mentale" alder.
Skjedde ingenting den aftene men eg har vært "flink" til og holde kontakten via melding og fb. ikkje overdrevet, svarene hun svarer meg med er somregel proppet med smileystegn osv.( bruker det litte sjølv) og lengre meldinger.
Hun var på "besøk" (vi bor ikkje så langt fra hverandre så det er enkelt og gå til og fra.) for noen dager siden for en øl og hyggelig prat (hun som inviterte) om eg ikkje hugser feil, da blei vi sittende i over 4 timer og prate uten at vi kikka på klokka.
Inviterte henne med på pizza for en stund tilbake (etter og ha erta trangene hennes etter pizza) da endre vi opp med og bli ein liten gjeng igjen som var hyggelig men innerst inne ikkje heilt planen (eg inviterte plutselig noen fleire med, samme med ho.) det endre med pizza og øl på formiddagen og grillings på kvelden hjemme hos meg en hel gjeng som var superhyggelig. hun reiste så bort i noen dager men vi prata litt via mld. og fb. da hun kom tilbake i dag så møtte eg henne mens jeg var ute og trakk frisk luft og hun sier da at hun bare skulle lesse av tingene sine også kom ho over for ein pils og prat om eg ikkje var opptatt, satt da i noen nye timer og prata (virker som om vi aldri går tom for ting og prate om.)
Sendte en melding seinere på kvelden og takka for besøket og sa at det alltid var hyggelig og prate med henne og at om hun kjeda seg så var det bare og ta turen igjen.
Hun takka til gjengjeld for at hun fikk komme og at det alltid var like hyggelig, så fortsatte hun samtalen med og prate om noe vi hadde prata om rett før hun gjikk.
Blei vist litt langt allikevell, men det jeg trenger tips og råd til er korleis eg skal gå videre, om det er noko og hente her eller om vennefella som me kaller det allerede er lagt?
Hun reiser neste uke tilbake til sin gamle boplass for og hente og ordne ting og tang og blir borte en uke tenkte da at eg skulle prøve og se om hun tar noko kontakt via fb eller sms og la vær og være den som sender først.
Men som sagt vi har kun kjent hverandre i 4 uker men det føles mye lengre, eg er nærmere 30 og hun er nærmere 35 så aldersforskjell er det men vi har faktisk snakka om det begge to at aldersforskjell betyr nødvendigvis ikkje så mykje om du møter den rette. hun er også veldig ung for alderen og eg er vell litt "voksen" for alderen noko so gjer at me kan ha ein hyggelig samtale sammen.
Håper sannelig på nokon kloke svar her gutter og jenter

Beklager blanding mellom bokmål og nynorsk.
Helsing
Utflytta vestlending