Forskjellen på fysisk og emosjonell tiltrekning
Det er STOOOOR forskjell på å være fysisk tiltrukket av noen, og det å være emosjonelt tiltrukket av noen. Spesielt for menn. Og spesielt for menn med valgmuligheter blant kvinner. For kvinner er fysisk og emosjonell tiltrekning to følelser som opptrer nogenlunde samtidig og som oppleves ganske uadskillelige. Du opplever at en mann som får deg til å føle deg bra og som gir deg sommerfugler i magen og et fårete smil når du snakker om han til venninner også BLIR kjekk i dine øyne. Og motsatt; er han fysisk attraktiv, nogenlunde oppegående og dere tilbringer nok tid sammen så utvikler følelsene seg i takt med at man blir bedre kjent.…